spuchniety policzek

18/02/08 20:22:26

Nie ma jeszcze zabkow, ale bardzo sie slini gryzie wszystko co mu do raczki wpadnie, troszke goraczkowal i mial biegunke

spuchniety policzek

18/02/08 19:09:41

Witam. Mam 6 miesiecznego synka i od dwoch dni zauwazylam ze ma spuchniety prawy policzek nie wiem z jakiego powodu. Jednoczesnie chcialabym dodac ze nie jest przeziebiony, nie ma zadnego siniaka/ktory by swiadczyl ze sie uderzyl/ ,czy tez nie ma sladu ugryzienia np. przez owada. Czy jest mozliwe ze ma spuchniety z powodu zabkowania. Z gory dziekuje za odpowiedz.

glowka niemowlaka

21/11/07 21:07:22

Dziewczyny dzieki serdeczne za odpowiedzi naprawde podnioslyscie mnie na duchu, bo ja nadal nie moge polozyc go spac na brzuszku/bo tak jak ana23 napisala/ kacperek automatycznie podnosi glowke i sie denerwuje natomiast na bokach bardzo lubi spac ale minal juz miesiac i ja nie widze duzej poprawy prawie wogole z tym ze dodam iz maluch bardzo duzo jeszcze mi spi i dopiero teraz zaczal trzymac glowke sam wiec moze teraz szybciej zaobserwuje zmiany jeszcze raz dzieki za pomoc. Calusy dla was oczywiscie od kacperka.

glowka niemowlaka

16/11/07 14:25:42

Mam 3 i pol miesiecznego synka, gdy go urodzilam mial bardzo dluga glowke ale lekarz powiedzial ze to sie wyrowna/troche sie zmniejszyla/. po drugiej wizycie u pediatry lekarka powiedziala mi,ze glowka jest z tylu plaska zebym dziecko kladla spac na brzuszku /podczas czuwania/ ale moj maluch nienawidzi spac na brzuchu probowalam klas go spac na brzuchu nawet podczas ciezkiego snu ale on sie zaraz budzi i placze.Mam pytanie czy wystarczy klasc malucha do spania na bokach czy jednak musze probowac z tym brzuszkiem.

infekcje

01/11/07 14:18:06

dzieki za odpowiedz i gratuluje slicznych dzieci.