PAŹDZIERNIKÓWECZKI 2009

13/08/10 14:17:56

cześć dziewczyny KASIA21051988 ja jeszce karmię, moje dziecko nie chce w ogole nabiału, wypróbowalam już wszystkie mleka modyfikowane i wszystki są bleeeee, nie chce żadnej kaszki, ani serków, to jakas masakra, ja przez to karmienie piersią to padam na pysk. W nocy wstaję co dwie godziny, jestem juz załamana... obiadki je z nami, zje kanapkę, parówkę, ale wydaje mi się że ona specjalnie nie dojada bo za chwile domaga się cyca. Do tego nie chce ciągnąć z prawej piersi i jedną mam większą a drugą mniejszą bo w tej prawej mleka już prawie nie ma. :cry: :cry: :cry:

PAŹDZIERNIKÓWECZKI 2009

23/07/10 16:32:52

Domi81 moja Emi też nie raczkuje i raczej już nie będzie, popyla w chodziku i za rączki musze ja prowadzać a plecy mi wysiadają. hrabianka napisz mi czy w tych szelkach to dziecko nie kiwa się na boki? Dziewczyny czy zaczynacie uż sadzać dzieciaczki na nocnik?

PAŹDZIERNIKÓWECZKI 2009

06/07/10 16:43:22

KASIA kciuki trzymam, choć najważniejsze żeby dziecko było zdrowe... Podałam małej Hipp Bio i reakcja ta sama jak na inne mleka-nie chce, wzieła łyka i zaczęła sie drzeć! Co ja mam zrobić :roll:

PAŹDZIERNIKÓWECZKI 2009

05/07/10 22:46:25

u mnie też ciężko z odstawieniem.... kupiłam dziś mleko Hipp bio o którym pisała KASIA, dam jej jutro... już nie wim co jej wymyśleć :roll: ja Moją Emi chrzciłam 18 kwietnia, pod koniec mszy zaczęła troszkę marudzic to jej śpiewałam na ucho Siała baba mak :D

PAŹDZIERNIKÓWECZKI 2009

01/07/10 23:11:37

KASIA21051988 a to mleko jest inne w smaku niż NAN czy Bebiko? i ile kosztuje?