IN VITRO

03/01/09 21:34:29

witam a ja nadal trzymam kciuki za pozytywne zakonczenie wszystkich waszych marzen.... i mam nadzieje ze nowy rok bedzie dla wszystkich bardziej laskawy! Anula82 a szczegolnie za ciebie wierze sie i tobie sie uda ! a co tam u ciebie jak nowy domek??? no i przesylam buziaczki od dziewczynek!

w ktorym tyg.urodzily sie wasze bliznieta?

04/11/08 21:49:35

ja urodzilam w 37tc i 6 dniu wiec prawie 38 przez cc olivia wazyla 2630 i 46cm a louisa 2900 i 50 cm

Mamusie w Niemczech

04/11/08 17:46:20

Hanah no wlasnie u nas kazali czekac da tygodnie :(

Mamusie w Niemczech

04/11/08 15:10:56

witam dziewczyny jak wyglada sprawa z jazda do pl czy ja potrzebuje dowod dla dziewczynek??? w sumie to wiem juz ze cos takiego istnieje tylko czasu bark bo trzeba czekac dwa tygodnie i nie mam czasu nawet na zdiecia!!

IN VITRO

27/10/08 12:33:35

witam po dluzszej przerwie z wielka radoscia powiadamiam ze 16.09.08 pojawily sie moje dziewczynki na swiecie!!! pozdrawiam wszystkich jak i trzymam kciku za potrzebuajace