Tabletki Diane 35

04/06/07 10:31:24

Ja biorę Diane ciągle zawsze było oki... ale od jakiegoś czasu bardzo boli mnie brzuch :/ nie wiem dlaczego, i nie wiem od czego ale to jest czasem nie do zniesienia. Dlatego odkładam tabletki po wakacjach. I zobaczymy co będzie... Skóra poprawiła mi się znakomicie, i nawet nie przytyłam po tych tabletkach, tylko ostatnio te bóle :( Nie brałam dwóch opakowań na raz, aby przesunąć, ale słyszałam że można tak brać i jest to bezpieczne. a co do tego że tabletki szkodzą. pytałam już o to moją ginekolog, powiedziała mi że owszem szkodzą, ale dopiero po 3 latach jakoś, bo organizm się przyzwyczai za bardzo, i trzeba zmieniać jeśli ktoś chce ciągle używać jakiś tabletek antykoncepcyjnych.

Tabletki Diane 35

27/05/07 13:32:27

Nie miałam takich problemów... potem będzie już ładna napewno buzka :) mi tak sie poprawiła na maxa chyba po 2 opakowaniu... pozdrawiam:)

Tabletki Diane 35

14/05/07 21:40:36

oki spytam, dziękuję ślicznie :)

Tabletki Diane 35

13/05/07 22:56:36

a gdy już skończę to mogę zajść szybko w ciążę czy jest jeszcze jakiś okres który chroni przed zajściem? I jak bym chciała zajść to ile muszę poczekać by było wszystko oki??

Tabletki Diane 35

13/05/07 09:37:13

Witam, ja biorę Diane już około roku, chcę z tym zerwać bo słyszałam że nie są za zdrowe... biorę je na cere ale również jako antykoncepcyjne. boję się że wtedy wszystko sie pogorszy :/ i cera i miesiączki bede miała nieregularne... Czy tak będzie??? :(