Przystanek - Bocian

13/11/09 10:45:51

b ona wszystkiego dobrego na nastepne lata zycia wspolnego:)))))) mnie tu dawno nei było ale nie mam o czym pisać, teraz czekam z niecierpiliwścia na operacje. mam mieć zrobiona laparoskobie z drożnościa jajowodów bo lekarza dziwi że niemoge zajść w ciąże wiec za 2 tyg mam ostatnią szczepionke przeciwko żóltaczce i wtedy mnie będzie bral i ciął:))już się doczekać niemoge bo chciała bym wiedzieć czy wszystko jest oki:)

Przystanek - Bocian

02/10/09 11:58:30

dokładnie patafiany:) ale jak tak chcieli to niech im bedzie, ja robie krok do przodu bo juz dlugo chcialam sie zwolnic ale zawsze sie balam bo niemialam innej pracy, a teraz nie mam wyjscia:) wiec mam nadzieje ze uda mi sie cos szybko znalesc. dziekuje za kciuki:) a ty sobie odpoczywaj i ogladaj filmy.pewnie siedzisz nad horrorami:)

Przystanek - Bocian

02/10/09 11:05:22

tak oczywiscie mam 2 tyg okres wypowiedzenia, nawet chcieli mi isc na reke i dac miesiac ale ja niechcialam. tak wiec dzisiaj jestem ostatni dzien w pracy bo mam 10 dni urlopu do wykorzystania.

Przystanek - Bocian

02/10/09 09:44:47

Bona nie żartuje, nagle zadzwonili i mnie zwolnili:) tylko ich zszokowałam bo tylko im odpowiedziałam ze oki:) teraz czegoś musze szukać.

Przystanek - Bocian

02/10/09 08:40:37

no to Bonka kup sobie cos bo tak funkcjonować sie nie da:) a tak wogole wczoraj mnie zwolnili z pracy:) teraz musze szukac czegos.