Ciagle krwawienie przy braniu tabletek....

25/04/07 19:44:51

hej dziewczyny dziekuje za pomoc.plamienie ustapilo kilka dni temu i wszystko wydawaloby sie oki ale od 2 dni mam mocne bole podbrzusza...chyba bede musiala sie wybrac do gina...

Ciagle krwawienie przy braniu tabletek....

16/04/07 21:09:01

dziewczyny mam pytanie:13 dni temu zaczelam brac tabletki antykoncepcyjne po 4 miesiecznej przerwie...zaczelam je brac oczywiscie od pierwszego dnia miesiaczki, ktora trwala 5 dni...dzis mija juz 13 dzien a ja wciaz mam czarny ciagnacy sie sluz polaczony z krwawieniem...czy to normalne ze przy przyjmowaniu tabletek 2 tygodnie chodze juz w podpasce?pytam dlatego ze nie mam sie do kogo zwrocic gdyz przebywam za granica a nigdy wczesniej mi sie to nie zdazylo podczas brania tabletek...prosze o pomoc i z gory dziekuje

W dni niepłodne.

09/03/07 09:06:28

niestety ale wczoraj przysla do mnie @ i tylko dziwi mnie ze 2 dni przed terminem w 26 dniu cyklu...a zawsze mam regularne @.

W dni niepłodne.

02/03/07 19:52:47

dziewczyny te dziesiec dni bedzie dla mnie jak wiecznosc :) i powiem szczerze ze cieszylabym sie bardzo gdyby wyszly dwie kreseczki :D

W dni niepłodne.

02/03/07 13:13:18

emilio a czy jesli zrobie test dzisiaj to czy moze on juz teraz wykryc wczesna ciaze?ostatnia miesiaczke mialam 10 lutego i kolejna powinnam dostac 10 marca.