Magiczny kubek niekapek AVENT

20/06/12 13:39:06

Ja go uzywam i jest ok. Jesli masz taki sam ustnik jaki jest w kubeczku, bo wlasnie w ustniku kryje sie ta cala "magia", to nie ma sensu kupowac kubka. Zakladajac ustnik na kazda butelke aventu bedziesz miala efekt niekapka :) .

IN VITRO

12/03/12 14:34:27

Agutek wyslalam Ci PW ;)

IN VITRO

12/03/12 08:56:18

Kurcze Minie :( ':-{:'

IN VITRO

12/03/12 08:42:12

Torres bardzo mi przykro ':-{:' bety juz chyba nie musisz robic. Nie poddawaj sie jeszcze, trzeba miec naprawde duzo szczescia zeby sie udalo za pierwszym razem! Minie te bole jeszcze o niczym nie przesadzaja! Mocno zaciskam za Ciebie kciuki :ok: Lana gratuluje corci :) No to bedzie przewaga kobiet w domu :P Ajsi witaj kochana :) Jak sie miewasz? Fotki podesle Ci w PW ;) A co do Twojego pytania to tak, planujemy :) Na forum widze przewaga Poznanianek :) Fajnie, ze sie spotkacie :)

IN VITRO

08/03/12 07:20:04

Torres Witaj :D Mocne kciuki za dzisiejsze testowanie :ok: robisz bete? Lana Pochwale sie, pochwale - sprawdz PW ;) Kurcze, ale ten czas zachrzania... juz 25 tydzien! Znasz plec malenstwa? U mnie mimo, ze beta w 10 dpt byla powyzej 100, test pokazal 1 kreske...