Lipcóweczki 2012

30/08/12 01:30:21

ale naprodukowane... tak od końca, na szybko znalazłam książkę "język dwulatka" T.Hogg http://www.krisoft.eu/download/e-booki/ ... cyHogg.pdf Język niemowląt też http://www.krisoft.eu/download/e-booki/ ... am_xyz.pdf mam nadzieję, ze można je wkleić aby przejrzeć e-booka i ew. wypożyczyć z biblioteki czy zakupić. pieluszki - ja mam dwójki dady i są OK. Wcześniej były 1 dady - słabsze jakościowo niż 2 oraz 1 pampersa newborn. Anna90 - a leżaczek do bujania albo jakas zabawka z pozytywką w stylu dźwięk oceanu by go nie uspokajały? szkoda rąk... ja po pierwszej córci od złej pozycji przy karmieniu wyladowałam na rehablilitacji kregosłupa Laura - to miałas stresa... Nika22 - nasze dzieci z jednego dnia ale ja w tym tygodniu się zapisałam na szczepienia i mamy za 2 tyg. ale wagowo nasze dzieci bardzo podobne! Patrycyjka - ja też mam c órunię tatunia - nawet jak ja cos jej dam to zawsze jest "od taty"... :loo: a co do mleka ja zakładam muszle laktacyjne jak wiem, że mam większą przerwe w karmeiniu i muszę być sucha - wkładka 20-30 ml mleka nie wchłonie callia - moja też niechenie sprząta ale jak ma kilka rzeczy i wskażę co zrobić to ogarnia - ale polecenie "sprzątaj" dla przedszkolaka jest nieczytelne Magda651 - ja też uważam, ze Twoje i córci szczęście i spokój sa najważniejsze a ta prawniczka pewne Ci dobrze doradzi! Byle tylko Cie szybko przyjęła. Co do chrztu to my jeszcze w polu, straszej robiłam jak miała pół roku Bizia - dużo zdrówka!!! oby Was szybko wypuśili ze szpitala athe - w Uk widzę,ze duzo spraw załatwia internista... magdagaber - co mówił chirurg? Jakieś nowe postępowanie wymyślił, plastry czy coś? Moja ma czkawkę wiele razy dziennie, szczególnie po odbijaniu

Lipcóweczki 2012

28/08/12 00:17:27

athe, Patrycja1307 - ładne leżaczki! ja kupiłam taki: http://p.alejka.pl/i2/p_new/22/00/wielo ... ce_0_b.jpg Laura82 - dobrze, że przeprosił... a co odreagowałaś a nie pamięta - to Twoje! Kasia611 - masz fajnego synka i rozwija się prawidłowo, nic się nie martw, każdy maluch ma swoje tempo! magdagaber - mam zaległośc to nie wiem - gdzie Wojtek ma przepuklinę? pytam, bo moja starsza córcia ma w kresie białej ale nie operowałam... Patrycyjka - ja robiłam jak athe i justined ale taż jak były ardziej puste, po odciąganiu bez laktatora to obwiązywałam bandażem... mi pomogło. mpja oszczędnie guga i śmieje ale myślę, że się rozkręci. trzymanie w pionie - ja trzymam na ramieniu, odbija ale też ulewa serkiem, mlekiem... różnie karmienie w nocy - też karmie co 3h też bywa Paskudka86 - oby Oliwce szybko leki pomogły na biegunke! Magda - trzymaj się! chyba tak po prostu nie może Ci zabierać dziecka... chyba że jest prawnym opiekunem... mam zaległośi i nie jestem na bieżąco... szczepienie = ja mam za 2 tygodnie. kontrola u gina - byłyście już na kontroli po porodzie? ja sie dzis zapisałam, mam termin za 3 tygodnie,,, jakoś mi sie zapomniało miałam 3 tyg. roboty, w tym 1 tydz. sama z małą bez męża ale już wrócił i od jutra do pracy idzie...

Lipcóweczki 2012

26/08/12 11:01:29

Miałam chwilowo dodatkowo pracę to nie miałam czasu na forum ale wczoraj skończyłam :) lana - zgadzam sie w 100%. Ja od tygodnia jestem sama z małą bo mąz ze starszą na wakacje pojechał (sama im to wymyśliłam)i nie jest źle ale z 2 czy jak lana z 3 dzieci to trudno samemu wyjśc na zakupy czy coś. Jednak jak athe napisała - gdy ma się pierwsze dziecko to na początku moze być ciężko... leżaczki - ja kupiłam uzywany fp różowy za 85 a dwa dni później w gazetce ze smyka widziałam też fisera z bajerami, muzyką, wibracjami i bijącym sercem za 99 zł! Na ich stronie www takie są za 199 a w papierowej gazetce taniej. Gdybym wiedziała to bym nie kupowala różowego tylko ten beżowy. U nas podobnie pewnie jak i u Waszych dzieci... Moja mała też ma czas, ze popłakuje, pręży się u piersi ale to jej woda nie pasowała i juz na razie jej nie daję. W nocy je 2 razy (ok.1-2, 4-5), czasem sie uda zjeść po 1 i potem o 6. Ostatnio zaczęła więcej ulewać. Ćwiczymy guganie i aaa, eee i inne dźwieki, powoli zaczyną rozdawac więcej usmiechów. Waży 5kg. Odzywa się rzadko, krótko i cicho ale próbuje wydawać nowe dźwięki. Mam zamiar ją rozkręcić z tym "gaduleniem". Anna90 - mam zaległości - czemu jesteś sama z synkiem? a jego tatuś? idę szykować nas do wyjścia.

Lipcóweczki 2012

07/08/12 12:24:46

ja na moment :) moja córeńka drobinka... w miesiąc przybrała 1,5 kg! Gorąco jest, mała ciagle marudzi i dostanie pić wodę - już jej przegotowałam wode mineralną bo na moim mleku to za dużo utyje jaką wodę dajecie swoim dzieciom? z butelki mineralna bez przegotowania czy ją gotujecie? ja gotowałam mineralną i studzę ale moze już nie trzeba... Paskudka ja mam te wredne szwy jeszcze a już miesiąc minął! Niby rozpuszczalne ale nie w 8 dni jak mówili w szpitalu a w 80 dni moze znikną... jeden położna wycięła, zostały zewnętrzny i wewnętrzne - są i drażnią ale już nie kują jak na początku... Kasia 611 - ciekawe jak u Ciebie ważenie... u nas noc podobnie... Nika22 - moja też sie rozkopuje; co do sukni to jeszcze masz ponad 2 m-ce - coś znajdziesz :) Anna90 - a nie jest mu za gorąco? moja prężyła się też jak jej za gorąco było moja córcia śpi w samym pampersiku - bez body, skarpet, ew. pod pieluszką tetrowa czy flanelką, bo jej gorąco... BIZIA - GRATULACJE!!!!

Lipcóweczki 2012

06/08/12 23:51:26

spanie przy jedzeniu - u nas non stop; pani od laktacji pokazała jak masować policzek obok ucha, tam gdzie jest staw szczęka się rusza lub pod brodą masuję, plus zmiany pozycji czy odbijanie... Magda651 - może coś pomoze... a narzeczony niezbyt dojrzały ... czasem potrzeba czasu... duzo czasu aby facet dorósł karmienie - klęska, siedze z mała chyba z 8-9 h na dobę... z czego ze 2-3 h pod rząd w nocy; dziś znów poszłam spac po 3 i po 4 a znów woła przed 6... bo gorąco i chce się pic a pije troszke i usypia... Anna90 - z tego co opisujesz wg mnie to albo brzuszek (gazy) albo głodny... moja wariuje jak często ssie i nie wyrabiam z mlekiem - wtedy na siłę piję.... bo nie leci mleko; może jadłas coś ostrego, z octu, cytrusa czy coś... Paskudka86 - ja mam majtki z gorsetem takie cos Patrycja1307 - to jest taki ból jak kanaliki duzo wypuszczaja mleka, ja też tak mam NIka22 - moja jak czasem miała odciagnięte to podobnie porcje piła raz 60 raz 100ml. Od dziś nasze maluszki mają 1 m-c justined - ja jak odstawiałam starszą od piersi robiłam zimne okłady, odciagałam nadmiar ale tak lekko byle nie bolało - i obwiązałam się bandażem elastycznym; póki ściagałam te troche to dawałam w butli, potem mieszałam z mm a potem samo mm; pierwszego wieczora odciągnęłam z pół litra po pół dnia nie dawania ssać... potem było łatwiej ale ona miała ponad rok to jej porcja była ze 250ml... athe - ja tak samo musze odbijać w czasie jedzenia bo też szarpie, wije mi się i w ogóle cuduje... ach... najwygodniej jak juz jest na tyle kumate dziecko, ze samo złapie sutek i nie trzeba tak pilnować... mojej leniwej córci co chwila wypadnie i zaraz się wije ... często wije się jak je i zzaraz salwa bączków idzie ew. kupka. justyna134 - wymaz na GBS z pochwy i odbytu po 34 t.c, inne z ostatniego miesiąca-dwóch, WR czy HBS to po prostu byle z okresu ciąży a mocz i krew-morfologia i tak robią jak przyjmują do szpitala; warto ostatnie usg mieć też. Poza tym kazdy szpital ma swoje pomysły to najlepiej zpytać tam gdzie chcesz rodzić. Dziś mija miesiąc od urodzenia i Asia juz jest niemowlaczkiem. Miałam iść ją zważyć ale nie wyszło nam, bo się rozpadało... moze jutro damy radę.