moje obawy, prosze poradzcie!

10/07/07 14:50:15

ehhh to pewnie jutro rano zrobie, jak znajde odwage, bo w czwartek mam obroen pracy licencjackiej i tak sie zastanwiam czy chce wiedziec przed. to chyba beda najdluzsze 3 minuty mojego zycia :((

moje obawy, prosze poradzcie!

10/07/07 14:32:27

nom tak tak krwawienie z odstawienia jak najbardziej normalna sprawa :) a do ginekologa to najwczesniej moge isc za dwa tygodnie dopiero (!!) bo urlopuje :(( to radzisz Funky zrobic tescik juz jutro?

moje obawy, prosze poradzcie!

10/07/07 14:27:23

a kiedy najlepiej zrobic test ciazowy, w przypadku łykania tabletek? zeby byl wiarygodny? i jeszcze jedno pytanko czy paskowy jest tak samo wiarygodny jak plytkowy? mam tu na mysli pre-test, przez nieuwage kupilam w drogerii paskowy :// za kilka dni mam 7 dniowa przerwe wiec jesli krawienie bedzie( a taka mam nadzieje ) to ciaza sie sama wykluczy, ale test pewnie zrobie dla samej siebie.a czy zle dobrane? moze rzeczywiscie tak i dopiero teraz organizm reaguje...tak sobie to tłumacze. dziekuje Wam za odpowiedzi.

moje obawy, prosze poradzcie!

09/07/07 22:26:13

witam serdecznie! podjelam decyzje o rozpoczeciu brania tabletek, podobno najbardziej skuteczna metoda antykoncepcji itd itp. moja pani doktor przypisala mi logest. biore go teraz trzeci miesiac. w pierwszym cyklu pojawily sie jakies droble planienia, ale to podobno calkiem normalne. drugi cykl lykania tabletek byl w zasadzie nie odczuwalny dla mojego organizmu, natomiast teraz trzeci troche mnie niepokoi. od jakiegos tygodnia czuje sie dosyc srednio, mam zawroty glowy, bol głowy, czasami towarzysza im nudnosci, pobolewaja mnie jajniki. uwazacie ze to moze byc zwykly objaw łykania tabletek czy moge podejrzewac ciaze? dodam ze czesto dodatkowo zabezpieczalismy sie prezerwatyea a nawet jesli nie to moj mezczyzna nigdy we mnie nie dochodzil...ale zawsze jakies takie obawy isnieja, zwlaszcza ze poki co dzidziusia nie planujemy. dlatego chcialam poznac Wasze zdanie i czy ktoras z Was miala taka sytuacje ze dopiero po jakims czasie oragnizm zaczal zle tolerowac tabletki? bede wdzieczna za odpowiedzi, heh jesli w ogole uda Wam sie przebrnac przez ten dluugi tekst :) pozdrawiam

logest a ciaza.martwic sie czy nie?

05/07/07 16:05:00

witam!! od niedawna biore tabletki.jestem przy trzecim opakowaniu logestu, przez pierwsze dwa miesiace nie mialam zadnych uciazliwych skutkow ubocznych poza lekkimi plamieniami przy pierwszym opakowaniu. jednak od kilku dni mam zawroty głowy, nudnosci,pobolewanie prawego jajnika, lekkie problemy z wyproznianiem sie. oczywiscie pierwsza mysl to ciaza. ale wydaje mi sie to niemam niemozliwe, skoro wszytskie tabletki wziete. zbliza sie urlop i chcialam nie robic przewry 7 dniowej zeby moc sie nacieszyc wakacjami ale teraz mam watpliwosci?czy zebym mogla zrobic test musze koniecznie odstawiac tabletki czy jesli zrobie go w dniach w ktorych powinna byc ciaza da on miarodajny wynik?