STYCZNIOWE DWIE KRESECZKI !!!

27/04/08 07:38:59

witam,witam, kurka nie bylam na forum jakies 2 miesiace,nie jestem w stanie przeczytac tych 200 stro. moze mi ktos napisze w skrocie co sie wydarzylo? bardzo prosze pozdrowionka

Jaka płeć dziecka

26/02/08 10:12:26

witam, za tydzien bede miec robione USG 4D,bede wtedy pelne 13 tygodni w ciazy. myslicie,ze bedzie juz wiadomo,czy to chlopiec,czy dziewczynka? pozdrawiam

STYCZNIOWE DWIE KRESECZKI !!!

05/02/08 12:29:15

mileeenkaaa a moze............ widze ceres,ze przejelas obowiazki liw,gratulki pozdrawiam

STYCZNIOWE DWIE KRESECZKI !!!

05/02/08 08:48:00

witam dziewczyneczki :D :D :D :D dlugo mnie nie bylo i tyle namazalyscie,ze nie jestem w stanie tego wszystkiego przeczytac. wiec bardzo prosze o napisanie w jednej wiadomosci skrotu,tego co sie dzialo. nawet nie wiem,czy sa nowe ciezaroweczki,jesli sa to gratululuje z calego mojego i dzidzi serduszka. oczywiscie w dalszym ciagu trzymam kciuki za wszystki starajace sie. a u mnie juz chyba wszystko ok,oczywiscie biore leki caly czas,ale juz nie mam zadnego plamienia od kilku dni,jest mi prawie caly czas niedobrze,piersi bola,wiec mysle,ze objawy mowia same za siebie. bardzo sie ciesze,ze sa,mimo,ze to jakis dyskomfort,ale jak sa to wiem,ze wszystko w porzadku z moja kruszynka. a tak wogole ,to wiecie,mam ciagle takie dziwne przeczucie,ze bedzie to dziewczynka,nie wiem dlaczego,ale jakos ciagle mi sie mysli o tym. oczywiscie nie ma znaczenia dla nas,czy bedzie to chlopiec,czy dziewczynka,wazne by dzidzia byla zdrowa. no,ale tak jakos nie moge myslec inaczej,samo mi sie to wszystko pcha do glowy,ze to kobitka we mnie rosnie. przesylam buziaczki i pozdrowionka,no i troche sloneczka.nie jest go za duzo,ale troche jest,wiec sie chce z wami podzielic. :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw: :sw:

ICZMP,zły szpital???

30/01/08 00:45:08

sorki bardzo,ale to co przeczytalam na innym forum na temat ICZMP bylo dla mnie tak szokujace,ze musialam to pokazac innym dziewczynom jeszcze raz sorki i pozdrawiam