Grupa Wsparcia ;)

09/08/07 14:33:52

Hmm chyba juz sie dowiem w poniedzialek, dzieki wielkie.

Grupa Wsparcia ;)

09/08/07 13:41:25

Tak jak juz pisalam wczoraj spoznia mi sie ok. 21 dni, bo ostatnia mialam 19 czerwca. Bylam juz tez u lekarza - pani kazala zrobic test zrobilam 3 - negatywne i bete - negatywna. A jest mi tez slabo i nie dobrze, i nie ma okresu, nie wiem co sie dzieje. Dopiero w poniedzialek mam wizyte ponowna....

Grupa Wsparcia ;)

09/08/07 12:44:23

Dziewczyny bete mam <1.00 mIU/ml czyli nie jestem w ciazy... Ale ostatni okres mialam 19 czerwca, nie wiem co sie dzieje. Czy ktoras z Was tez tak miala?

brak okresu

08/08/07 16:36:07

Dziewczyny a jak mi sie spoznia 20 dni? Zrobialm 3 testy - kazdy negatywny... I dzisiaj zrobilam badanie krwi , mam nadzieje ze to nie ciaza. Ew. co to moze byc?

Grupa Wsparcia ;)

08/08/07 16:10:05

Kotek dzieki, mam nadzieje, ze nie jestem w ciazy - chociaz nadzieja matka glupich.... boje sie.:(