Poroniłam

25/01/11 18:34:11

Hejka monikaoles83 bardzo Ci współczuję i wiem jak się czujesz :( Sama nie wiem co powiedzieć bo szczerze mówiąc żadne pocieszenie nie pomoże a tylko czasami pogorszy sprawę. Ale wiedz o tym że za jakiś czas (u mnie to było po pierwszym poronieniu 1,5 roku) nauczysz się z tym bólem żyć i będziesz czuła że łagodnieje choć rana nigdy nie zniknie. 3maj się mała i pisz jak tylko masz ochotę zawsze cię wysłucham. Buziaki :)

problemy z płodnością... POZYTYWNA GRUPA WSPARCIA

25/01/11 18:25:40

Idka no to tak jak u mnie jest co miesiąc ale lekarka mnie skierowała na HSG (robiłam je we wrześniu 2009r.) i mi powiedzieli że jest oki. Kochana sama nie wiem co mam o tym myśleć może powinnam pójść na laparoskopie ............???????? pluszaczku ja już nawet nauczyłam się spać na klęcząco z tyłkiem do góry :) mówiłąm że jestem osobny przypadek :) maruszka ogromne gratulacje :) Ale mam wspaniałą wiadomość na koniec lutego z mężem wracamy do Polski na stałe :) :) :) :)JUPI JUPI wczoraj postanowiliśmy że już czas na nas i jak dobrze będzie z pracą to składamy papiery o adopcje :) Nawet nie wiecie jak się cieszę. Z mężem prawie w nocy nie spaliśmy :)

problemy z płodnością... POZYTYWNA GRUPA WSPARCIA

24/01/11 19:00:49

Hejka babeczki!! Pluszaczku nogi trzymam do góry już od ponad 3 lat i nic :( kręgosłup mi strzela jak ta lala. A potrafię nawet tak spać kilka godzin. Jestem jakiś odosobniony przypadek :) Joaska o inseminacji myślimy i zrobimy na wakacje bo wtedy będziemy w Polsce. Mąż zostaje miesiąc a ja chyba tylko 2 tyg. idka20 kochana ja mam ta samo od 4 lat jak Ty miałaś przez kilka miesięcy. Nie mam owulacji jajeczka rosną i nie pękają wchłaniają się a okres mam co 2 miesiące. Powiedz mi czy na USG nie wiedzieli u Ciebie że coś jest nie tak z jajnikami że masz błonkę na nich???? U mnie ostatnio coś się poprzestawiało w głowie i wyobraźcie sobie że od kilku dni nie mam parcia na dziecko i jak widzę dzieci to się już tak nie trzęsę jak do tej pory. Cieszę się szczerze jak widzę kobietę w ciąży. Zakomunikowałam mężowi że nie wiem czy na razie chce mieć dziecko ............ minę taką zrobił jakby nie rozumiał co ja mówię. Buziole dla Was

problemy z płodnością... POZYTYWNA GRUPA WSPARCIA

11/01/11 20:45:05

Hejka babeczki!! Joasiu u mnie nic prawie nie zostaje :/ A wylatuje baaaaaaaardzo dużo. Czasami po nocy (kiedy były przytulaski) muszę pościel zmieniać bo jest zalana :/ Martinka ja tez nie miałam okresu po 3 miesiące ale odkąd poroniłam pierwszy raz to okresy miałam co 60 dni regularnie tylko że bez owulacji. Hormony mam w normie, tarczycy nie mam i prolaktynę mam ok. Robiłam badania kilka razy. Właśnie w tym problem. Dwóch lekarzy widziało moje badanie po stosunku i powiedzieli to samo. Wiecie jaki wstyd przeżyłam kiedy byłam godzinę po stosunku a lekarz mnie się zapytał czy ja na pewno się kochałam bo on prawie nic nie widzi. Powiedział mi że z każdej kobiety coś wylatuje tylko że ok 10-15% a ze mnie 90% Lekarz wyciągnął ze mnie pierwszym razem(1 godz po stosunku) 2 plemniki słabe a 3 godz po stosunku wyciągnął 1 plemnik. (męża wyniki są w normie plemniki są dobre) Kochane leże po stosunku godzinami z nogami do góry od ponad 3 lat. Nauczyłam się spać nawet z nogami do góry (pod tyłkiem mam 3 poduszki)gdzie kręgosłup zaczyna mi strzelać w kilku miejscach. Kochamy się w kilku pozycjach i nic :/ teraz nawet lekarka mi powiedziała bym spróbowała po stosunku na klęcząco z tyłkiem do góry więc i teraz tego próbuje. Mój mąż ma już tego dość i krzyczy bym przestała bo widzi jak w nocy czasami budzę się z płaczem bo kręgosłup mnie boli. Moja gin powiedziała że widzi tylko jeden sposób bym po stosunku wkładała tampon :/ Mówię Wam mam już tego dość. Pozdrawiam

Poroniłam

09/01/11 20:16:59

Kika kochana wiem co czujesz mi tez same lzy lecialy nawet jak sie usmiechalam to i tak plakalam. To jest ciezkie do przejscia ale masz 2 wspaniale corki przy sobie ktore cie tez potrzebuja sa przy tobie to jest najwazniejsze. Ja sama urodzilam(mialam na rekach moja mala coreczke) ale lozysko zostalo we mnie wiec dali mi antybiotyk na usuniecie tego nie jest to przyjemny widok i bardzo przykry ale ja bardzo sie balam zabiegu ze nie bede mogla miec wiecej dzieci bo nie wiem czy jakis partacz mi nie zaszkodzi. tygrysku nie wiem co powiedziec brak slow a lzy sie cisna same do oczu. Ja wierze w cud i mam ogromna nadzieje ze was to spotka. jankesowa hejka malenka:) u mnie po staremu jak widac staranka trwaja. Mialam robione badania po stosunku i wyszko(o czym mowilam wszystkim lekarzom tylko mi wierzyc nie chcieli)ze ze mnie wylatuje 90% spermy i nawet nie dociera do macicy. Powiedzieli mi ze jestem uczulona na nasienie meza i ze nie widza dla nas szans tylko inseminacja lub in vitro.Wylam tydzien ale po miesiacu poszlam do mojej lekarki na konsultacje i ona mi wylasnila wszystko ze problem jest tylko w tym ze za bardzo sie podniecam podczas stosunku i dlatego nasienie nie doplywa do macicy bo ona dostaje strasznych skurczow i odrzuca nasienie wiec moja lekarka wpadla na pomysl zebym przychodzila do niej ze sprerma meza w pojemniczku i ona mi podczas owulacji bedzie wstrzykiwac strzykawka bezposrednio do macicy i zobaczymy co wtedy wyjdzie a jak bedziemy sie kochac to po stosunku nam wkladac tampona :) a do tego nadal nie mam okresu bez clomidu, glucophage i duphastonu. Ile czlowiek musi przejsc aby mial dziecko :/ Mielismy z mezem w tym roku wracac na stale do Polski ale sie boje moze sa to glupie obawy ale boje sie ze wrocimy do domu ktory wybudowalismy i zobaczymy podworko bez hustawki i piaskownicy i ze bedziemy blakac sie po domu bez konca sami przeraza mnie ta mysl. Wszyscy nasi najblizsi maja dzieci a my nadal sie borykamy z tym i czasami siadam w kacie i placze. Nawet jak przylatuje do kraju to mam strasznego dola bo widze u wszystkich to szczescie i jeszcze czasami potrafia ci powiedziec jak ci dobrze bo dzieci nie masz :/ scyzoryk sam sie w kieszeni otwiera. Ostatni raz w Polsce bylam w zeszlym roku na swieta (wigilie) i dopiero przylatuje na wakacje. Jakos w Irlandii sie bardziej bezpiecznie czuje pomimo ze mam zajomych ktorzy maja dzieci ale jakos inaczej jest. Sama nie wiem........ Buziaki:)