:*{ WrZeŚnIóWeCzKi 2013} *:

12/05/13 11:52:21

[quote="camelka":27g2awqu] A ja wciąż jestem podłamana...
Dasz rade musisz dac :-{: Ja o pierwszego syna walczylam od 5 miesiaca bo grozil mi tez przedwczesny porod. Jakos sie udalo i maly urodzil sie w terminie. Wiec i twoje dzidzi sie urodzi.3 mam kciuki bo wiem co to znaczy.

:*{ WrZeŚnIóWeCzKi 2013} *:

11/05/13 12:45:59

Angel80 Ciesze sie ,ze masz juz szpital i na bierzaca bedziesz miala wszystkie badania. camelka nie ma co sie zamartwiac tylko jak Pani Ząbek napisala zaciskaj nogi.Odpoczywaj i sie nie martw bo stres jest najgorszym wrogiem dla nas ludzi,nawet sobie nie zdajemy z tego sprawy.3 mam kciuki za Ciebie i dzidziulke. Ja mam termin do gin we wtorek ale tylko na normalne badanie i krew. [quote="Pani Ząbek":11mvqxl4]mamadama - powodzenia na egzaminach
nie dziekuje :wink: Jeden zaliczony uufff :D A jak tam wasze brzuszki dziewczyny bo moj M mowi na mnie autokulek :twisted: bebenek mi wyskoczyl jak pilka lekarska do tego nie moge porzadnie sie najesc bo czuje sie jak balon po np.paru kesach kanapki wiec jem na raty caly czas :roll:

:*{ WrZeŚnIóWeCzKi 2013} *:

10/05/13 11:15:59

Dziekujemy. Synek juz lepiej dzisiaj poszedl pirerwszy dzien do przedszkola bo chorobsku. A wyjazd przelozylismy na 24 maja akurat dobrze sie zlozylo bo najstarszy bedzie mial tego dnia urodzinki ,wiec bedzie mial torta i impreze urodzinowa w przedszkolu a po 2 h zaberamy wszystkich do auta i nad morze.Ufff nareszcie. Przyda sie odpoczynek po egzaminach.Jeden juz zdalam :D :lol: jeszcze dwa przede mna :roll: . 3 majcie kciuki dziewczyny. Lece do nauki poki mam czas bo egz. w poniedzialek kolejny :shock:

:*{ WrZeŚnIóWeCzKi 2013} *:

07/05/13 14:46:11

U nas szaro buro ale za to cieplo :D Niestety wyjazd nad morze przesuniety bo maly chory nadal :evil:

:*{ WrZeŚnIóWeCzKi 2013} *:

03/05/13 19:01:03

[quote="stokrotka89":3shpo3ro]no i oczywiście moje dziecko złapać choróbsko
Kochana nie jestes sama.Moje dziecie male ma zapalnie oskrzeli i jednego plucka ,wiec jestesmy na antybiotyku :cry: .Mielismy jechac w nastepna srode do pl nad morze i co d.... zimna .Bedziemy w domu.Do tego czekaja mnie 3 egzaminy w ciagu nastepnych 3 tygodni a ja nawet nie mam jak sie pouczyc bo dziecie w domu i trzeba sie nim zjac :cry: obym tylko zdala :cry: Co do pogody to masakra maj i tak zimno bbbrrr .Moze niedlugo nadejdzie cieplo 3 majmy kciuki :wink: