CLOSTILBEGYT

26/04/08 22:47:04

hello, mam ptanko o tą laparoskopie, mozesz napisac jak to wyglada od poczatku? tzn wiem na czym polega laparo, ale jak wyglada to z innej strony, na ile sie idzie do szpitala, czy jakies badania robia, czy trzeba byc na czczo czy jak? no i jak sie potem dohodzi do siebie po zabiegu, etc. no i czy po laparo dalej sie bierze clo czy cos innego?Najprawdopodobniej mnie tez to czeka, tylko nie wiem czy juz moge isc z tym do gina mam 18 dc.

CLOSTILBEGYT

25/04/08 15:49:07

Sylwia gratulacje, oby do przodu... jak to dwa?? byloby mega!!! tylko ja juz jestem przerazona, ze to prawda z tym clo..ze jak juz zadziala to podwojnie;p...jej jakby mnie sie udalo, to juz widze mojego goscia z blizniakami...ojej...ale mialabym ubaw...haha....chyba bym sie z tydzien z niego smiala... :twisted:

CLOSTILBEGYT

25/04/08 15:45:59

dzięki za odpowiedz...uff. w takim razie clo dziala, niestety w tym miesiacu bez monitoringu, chyba ze pojde jutro do hospitala;-) ale staranek napewno nie bedzie;-/

CLOSTILBEGYT

24/04/08 23:31:31

heja dziewczęta:-) fiu fiu ile tu nowych informacji...a ja mam pytanko z innej beczki. Wzięłam clo, okres mialam 2,5 dnia...no krotko strasznie.. teraz wypada jakis moze 16 dc., od kilku dni mam bardzo duzo sluzu, ale takiego przezroczystego,ciagnacego (ffeeeee ble) wy sie znacie na tym clo, i na tym jak wyglada ten płodny śluz...ale mam jakies mdlosci, dzis zwymiotowalam cale sniadanie, a juz przy myciu zebow mnie odpychalo. Czy to jest normalne po clo? dziwna sprawa. Męczy mnie to, bo cały czas czuje podbrzusze. Dzis bylam na stepie i podaczas cwiczen bolalo mnie 3 x bardziej:-( pisze do was bo jak chce rozmawiac z ginem to mam wrazenie ze traktuje mnie jak nastolatke, ktorej sie zachcialo dziecka. Niesamowite, bo ja jestem stara krowa, i wlasciwie od 3 miesiecy sie lecze. A z jego strony czuje jakby ocenil mnie ze za wczesnie.:-(

CLOSTILBEGYT

19/04/08 16:41:33

dobrze to znam....oj dobrze...