¸.¤*¨¨*¤.¸¸.ROZPAKOWANE WRZEŚNIÓWKI 2008¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸

16/04/08 10:31:06

ja tez jestem za z tymi komórkami- tylko teraz potrzebni ochotnicy co przyjmą na prv taka liczbę numerów Aga- faceci są straszni jeśli chodzi o imiona. Mój małż ciągle wymysla jakies rymowanki do imion które w jwgo oczach dyskwalifikują te imiona. Masakra Magdarus- mam nadzieję,że Renka niedługo do nas wróci i okaże się wszytsko wporządku

¸.¤*¨¨*¤.¸¸.ROZPAKOWANE WRZEŚNIÓWKI 2008¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸

16/04/08 10:10:16

Goya- to ładne - dar od Boga- muszę przyznać,żę nawet nie wiedziałam. Mi tez się bardzo podoba imię Mateusz, ale jak będzie chłopak to chyba będzie Antoś, albo Janek A wogóle wiemy co u Renki- martwię sie o nią bo długo się nie odzywa.

¸.¤*¨¨*¤.¸¸.ROZPAKOWANE WRZEŚNIÓWKI 2008¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸

16/04/08 10:06:25

stoneczka-jak najbardziej, ale ja nie mam o zakładaniu czegoś takiego bladego pojęcia. Jakby coś to piszcie na prv- jestem za i jeśli cos bedzie bliżej wiadomo czekam na info A co do porodów tak bardzo "rodzinnych" to dla mnie lekka masakra. Przecież to jest zupełnie obdarte z intymności. I tak poród jest traumatyczny dla kobiety, a tu jeszzce cała rodzina się przygląda, robi zdjęcia. O nie... jeśli miałabym dopuściś kogokolwiek poza moim mężem to tylko moją mamę, ale to też musiałabym się zastanowić i tylko wtedy kiedy mój M. bardzo by nie chciał być ze mną

¸.¤*¨¨*¤.¸¸.ROZPAKOWANE WRZEŚNIÓWKI 2008¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸

16/04/08 09:44:55

Laxmaja ja tez poproszę lieraca na prv- jesli mozna

¸.¤*¨¨*¤.¸¸.ROZPAKOWANE WRZEŚNIÓWKI 2008¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸

16/04/08 09:42:45

Veerity- to trzymam kciuki za obronę :D Laxmaja- cwaniak, woda smakowa powiadasz.. :heh: mój też pije głosno- czasem to się tak z moim mężem smiejemy, bo az telewizor trzeba podgłasniac bo wszytko zagłusza. :lol: