w ciąży czy nie?? czyli czekając na zafasolkowanie...

15/10/09 22:55:07

hej syla, asia, iza,,..... na pewne tematy sie nie wypowiem, a wiem co nieco :D :wink: ja spania nie mam wiec zagladam a tu echo :shock: spijcie kochane i sie wyspijcie... moje dziecko syna sobie slodko, maz tez a ja czytam...... pewnie nie wszytskie mnie pamietaja....co??? dobrej nocki :)

w ciąży czy nie?? czyli czekając na zafasolkowanie...

10/10/09 11:37:43

witam sie po dlugiej nieobecnosci..... widze, ze tutaj zastoj.... podejrzewam, ze nie dlugo :wink: syla jaka migotka? panna migotka to w muminkach chyba byla :lol: :lol: :lol: cium

w ciąży czy nie?? czyli czekając na zafasolkowanie...

03/09/09 22:12:41

dobranoc :lol:

w ciąży czy nie?? czyli czekając na zafasolkowanie...

03/09/09 14:12:46

asia super.... wogole nie szarpie i ladnie daje sobie polewac woda utleniona :) troszku placzu bylo ale chyba bardziej przez ten trzask przy uchu niz sama dziurka.. malej sie zrobila od razu inna twarzyczka-przepieknie wyglada.... :) a tosislaw kiedy bedzie oficjalknie zakolczykowany :D bo rozumiem ze ty nie jestes przeciw :wink: :wink: :wink:

w ciąży czy nie?? czyli czekając na zafasolkowanie...

03/09/09 12:30:57

dzien dobry.... łucja witaj :) koope czasu sie nie slyszalysmy... nie przejmuj sie chlop jak wiatr sie zmienia,,,moj mnie zaskakuje codziennie :) raz pozytywnie a raz wrecz rece opadaja... loreen i to sie nazywa zdrowy rozsadek :wink: najwazniejsze zeby nie sfiksowac :D :D :D olcia oby to nie byla choroba...moze tylko gdzies cie zawialo i zaraz ucieknie.... :) ada :) :) :) ach jak ci zazdroszcze chudniecia :( ja mieszkam w bloku to sie tu kisze i tylko mi dupsko rosnie :roll: :roll: :roll: a empi to juz w podroz poslubna sie wybrala?????? asia super ze smerfik zdrowo rosnie...tak dawno nam sie nic nie urodzilo na forum to czekamy kochana na ciebie ;) beti witaj :) a eliza wlasnie bulke z maslem zjadla teraz je lizaka i idzie spac :) chwila ciszy i spokoju... :) ciumki babeczki :)