A moze sa jakies mamy z Francji???

13/01/14 22:28:10

Hej dziewczyny, Zycze Wam wszystkiego najlepszego w Nowym roku. Ania, alez chlopaki ci rosna super :D Justined, co u Was? Jestem "za" aby wskrzesic nasz stary watek :D Stesknilam sie Wami Laski. Dzis juz wiele nie popisze, ale obiecuje ze wlece w tygodniu i nabazgram co u nas nowego. Przy okazji wrzuce jakies foty (moje lasencje tez wyrosly he he).

A moze sa jakies mamy z Francji???

31/03/13 11:04:35

Wesolych Swiat wszystkim :D

A moze sa jakies mamy z Francji???

28/03/13 09:24:10

Witaj Camellia6, Z tego, co pamietam to chyba zadna z nas, tu piszacych :roll: Zreszta ten watek jest z lekka obumarly ostatnimi czasy. Dziewczeta sie pochowaly... :(

A moze sa jakies mamy z Francji???

23/03/13 10:55:52

Kuku Lasencje! Zyjecie??? :mrgreen: Zaglada tu jeszcze ktos? Widze, ze forum zmienilo szatke :roll: Alez mnie tu dawno nie bylo...

Jak dbacie o język ojczysty?

03/07/12 15:07:14

[quote="docuhy":373nwm0c] Mika75 ja tam nie uważam, że to powód do wstydu.
A no niby nie, Ty tak uwazasz, osoby, ktore mieszkaja poza Polska moga myslec podobnie, zwlaszcza kiedy ich to dotyczy, ale wiem jak to jest odbierane w naszym pieknym kraju ;) No i troche glupio, gdy rozmawiasz z dawnymi przyjaciolmi, znajomymi, ktorym bardzo mocno sie to w oczy rzuca, a pamietaja Cie zupelnie "innym czlowiekiem" nie tak calkiem dawno. Mnie osobiscie to przeszkadza, tzn. nie opinie ludzi, tylko coraz wieksze braki slownictwa, te chwile zawahania, zastanawiania sie jakiego uzyc zwrotu. Straszne to to. Czuje sie jak nieuk czasami. :lol: [quote="docuhy":373nwm0c] To jest naturalny proces i albo możemy się poddać, albo się z nim zmierzyć. Myślę, że jakbym byłam na 100% pewna, że nie wrócę do PL to bym się poddała...
Ja tam sie nie poddam. [quote="docuhy":373nwm0c]A jak Twoje dzieciaki radzą sobie z językiem polskim?
Jakos sobie radza, chocby z racji tego, ze w domu rozmawiamy po polsku. Najstarszej, ktora 3 swoje pierwsze lata zycia spedzila w Polsce, idzie to jeszcze najlepiej (gorzej z pisaniem). Srednia tez nienajgorzej, tyle, ze coraz wiecej miesza jezyki. A najmlodsza zaczyna dopiero mowic i zgrozo 90% to slowka po francusku :lol: Widac sa latwiejsze w wymowie. ;)