Ciąza po antykoncepcji

20/05/07 18:35:16

Ja tabsom zawdzięczam w koncu regularne cykle choc krótsze 24-26 dni. Poza tym na poczatku po odstawieniu popsuła mi sie cera, teraz jest ok. No a włosy do dzis wypadają. Po tab. mialam jazdy hormonalne przez co utraciłam fasolkę, teraz jest ok. No i w koncu Schudlam :) tak wiec mam mieszane uczucia...

(Nie)typowe objawy ciąży?

09/05/07 14:08:24

Łooo :) Dawno mnie tutaj nie było, bardzo dawno... :) Witam nowe twarze ;) Widze, ze dużo się dzieje od mojej nieobecności :) Leloo, my z moim lubym tez odłożyliśmy staranka do ślubu, jednak znając życie to jak przyjedzie w październiuki z misji to zgłodniali siebie pewnie nadrobimy ten czas a wtedy to różnie bywa... :P W każdym razie z moimi hormonami już ok, lekarz sie nimi pobawił i mój organizm jest już gotowy na dzidzie :P nawet cykle mam już jak w zegarku (chociaż krótkie 26 dniowe :P) KAMA, jeśli masz PCO to radziłabym uważać na ew. ciążę. Ja miałam PCO, ale jednego jajnika - chociaż stwierdzenie "miałam" jest tu nieodpowiednie, bo to ma sie do konca życia, ale miałam zabieg usunięcia torbieli i czegoś tam jeszcze :P i póki co mam spokój. przy PCO jest jazda z hormonami i wiem z własnego doświadczenia, ze organizm moze nie utrzymac w ogole ciąży (mój nie potrafił :() No nic dziewuszki, bede was już cześciej odwiedzać, bo steskniłam się za wami bardzo... Buziaczki ;)

Po teściku pre-test :)

09/05/07 12:16:43

Ojojoj... Jak mnie tu dawno nie bylo... Ile nowych twarzy :) W sumie to nie mam neta w domu, w pracy tez nie i nie mam jak was odwiedzać dziewuszki... :( ale stesknilam sie za wami... Funky jak tam brzusio? I wiesz juz czy bedzie chłopczyk czy dziewuszka? :)

(Nie)typowe objawy ciąży?

28/04/07 11:53:09

Jesli krew jest żywo czerwona, to raczej ciaza to to nie jest. Ale lepiej zrobic test. malazosia - no ja w ciąży nie jestem i jeszcze przez dlugi czas nie bede... Pisalam swoja historię na wątku Funky (Po teściku pre-test :). Ogolnie to nie fajnie... :(

czekanie jest okropne... trace nadzieję

28/04/07 11:39:34

No widzisz kochana :) trzymam kciuki, daj nam zaraz znać co i jak :)