******** S I E R P N I Ą T K A 2007 *********

02/06/09 22:09:08

dzieki dziewczyny , na was zawsze mozna liczyc!!! a co do wagi i postury to moja jest jak szkielecik, normalnie mozna jej zeberka policzyc,ostatnio cos mało je, mięsa w ogole nie ma mowy zeby zjadła, co najwyzej rozdrobnione w zupie jak uda mi się przemycić....warzyw takich jak kalafior czy brokuł nie lubi, jedyne co uwielbia to kluchy, wszelkiego rodzaju pierogi,pyzy, kopytka......... Nie wiem ilez wazy ale podejrzewam ze ok 12-13 kg... i co tu robic z takim niejadkiem???? Muszę się pochwalic, ze ostatnio robi siku na normalny sedes tylko z wkładką dla dzeci, jest to sukcesem bo wczesniej bała sie nocnika.Jednak o chodzeniu zupelnie bez pieluszki jeszcze nie ma mowy. Czy sa juz jakies sierpniątka, ktore wołaja siusiu i nie nosza pieluszki??

******** S I E R P N I Ą T K A 2007 *********

02/06/09 14:55:30

dziewczyny moja mała ma na płytce paznokciowej takie białe kwadratowe plamki nie wiecie co to moze byc??

******** S I E R P N I Ą T K A 2007 *********

24/05/09 11:54:32

witam Was, daaaaaaaaawno mnie tu nie było miałam niesprawny komputer, mam prosbe czy mozecie podac linka na galerie , uwielbiam ogladac fotki sierpniątek ,patrzec jak podrosły(niestety nie umiem znalezc sama, komputer po reinstalacji utraciłam wszelkie zapisane dane ) pozdrawiam serdecznie prudi

mojemu synkowi leci oko w lewo

24/05/09 11:51:44

Radosna nie ma sie co zastanawiać tylko szybko do okulisty a najlepiej do dwóch, jesli jest to zez to musisz zacząc działac jak najszybciej, wiem co mowie bo sama cierpie na tę przypadłosc (jestem po kilku operacjach),nie wiem skad Ty jestes ale na sląsku w zabrzu jest bardzo dobra specjalistka od tego typu spraw.nie zaniedbaj tego proszę, aby pozniej twoje dziecko nie cierpiało tak jak ja!!! jesli chcesz namiary pisz do mnie na priv, a dalej Cie pokieruję, masz tu linka na forum zezowe i przypadek 8 i 11 mies.malucha.nie zaszkodzi poczytac. http://strabismus. .pl/viewtopic.php?t=549 http://strabismus. .pl/viewtopic.php?t=1410 http://strabismus. .pl/viewtopic.php?t=811 pozdrawiam

******** S I E R P N I Ą T K A 2007 *********

07/03/09 15:00:00

Fefetka o odciągałas troche sama czy jak? bo ja troche upuszczam...sama nie wiem czy dobrze robie? moze udac sie do gina podobno sa na to tabletki (na zatrzymane laktacji)...... A co do tych warg u małej to idziemy we wt do chirurga i trochesie boje bo ona reaguje na wszelkie ingerencje "cipkowe" histeria, juz zrazila sie do nocnika a tak ładnie robiła :-(