dzieciaczki z października 2006

25/06/09 19:14:11

No wlasnie - co to za pogoda w te wakacje?? :aa: Jak pomysle, ze taka pogoda moze byc jak bedziemy na poczatku sierpnia nad morzem to az sie nie chce gadzetow letnich ogladac... Nic dziwnego, ze zagraniczne wycieczki sa coraz bardziej oblegane... Oliwka odkryla swoja nowa pasje - temperowanie kredek. Tak nastal spokoj w domu ;) Elf - zycze Wam choc troche slonka.

dzieciaczki z października 2006

24/06/09 19:35:49

Emilko :-{: wiem co czujesz, bo sama przechodzilam przez to wiele razy. za drugim razem nie zabezpieczalismy sie ponad pol roku i w koncu sie udalo. Wam tez sie uda ;) Yunnwoh - a to bierzecie wogole pod uwage opcje "niespodzianki"? Ja bym chyba nie wytrzymala ;) Asti - co u Was? Ja dzis robilam dzemy z truskawek. Robilam na oko i chyba schrzanilam proporcje i jakies rzadkie mi wyszly. Czy ja kiedys naucze sie odmmierzac ? :roll: Znacie moze jakies przepisy na fajne ciacha z truskawkami? Koktajle przestaja byc na topie, to trzeba cos innego znalezc ;)

dzieciaczki z października 2006

21/06/09 16:40:49

Scarlet - niesamotite fotki!! Kiedys tez chcialabym umiec takie zrobic ;) A Liwia patrzaca w okno i jej odbicie w szybie - mistrzostwo swiata! Oliwka pije Łaciate, ale raczej w niewielkich ilosciach. Nabial je najczesciej w postaci twarozkow, jagurtow, koktaili. No i obowiazkowo zupki mleczne w przedszkolu.

dzieciaczki z października 2006

19/06/09 18:12:03

Scarlet - super fotki. Emilko - nie martw sie. My o Oliwke tez sie troche staralismy, a pomiedzy dziewczynkami zabezpieczalam sie tylko 3 miesiace, a roznica jest troche wieksza. No ale za drugim razem nie mialam juz takiego cisnienia na dziecko ;) Wiedzialam ile wyrzeczen to znaczy ;) Annxx - brawo dla Twojego malego mezczyzny :brv: Oj, ciekawe jak Wasze niunie dadza rade w przedszkolu. Oliwce do tej pory zdarza sie marudzic. Tzn niby sie cieszy, ze tam chodzi, ale jak juz daje mi buziaka i wie ze zaraz wyjde, to robi sie smutna. A ja jak widze takiego smutaska to tez sie smuce... Dziewczyny, a moze macie pomysl co kupic na prezent dla znajomego z okazji 30 urodzin? Bo to okragle takie i z huczna impreza i juz jutro, a ja ciagle nie wiem co...

dzieciaczki z października 2006

18/06/09 19:53:40

No, no - ale postępy!! Adasiu - oby tak dalej :lol: Emilko - a kiedy planujecie miec druga dzidzie? Dasz rade jeszcze troche, warto, dla pozniejszych ciazowych swiadczen. Zawsze to lepsze niz nic ;) Amelka jest urocza :) Ciekawe gdzie yunwoh sie podziewa. Powinna sie juz chwalic czy to synus czy corenka.