Boje sie bardzo :( prosze o wsparcie

27/02/07 12:00:38

piekna cora!!! gratuluje! u mnie jakby lepiej-juz nie boli prawie nic,rano tylko czasem zakluje i koniec.jestem dobrej mysli :D Jutro mam wizyte u gina,mam nadzieje,ze powie,ze macica juz nie jest taka napieta..

******** S I E R P N I Ó W E C Z K I *********

26/02/07 15:01:22

[quote="monika24":2j41qy7s]chciałabym wiedzieć czy też jesteście "napalone" na 3D?już nie moge sie doczekać!
strasznie :) odkad na necie widzialam takie zdjecia i filmy..swietna sprawa..no i pamiatka.. dziewczyny,moj gin mowil,ze nalepiej zrobic je w 20 tyg.a Wam?no i jescze jedno-ponoc 3d to zadan rewelacja bo nie sa to zdjecia z czasu rzeczywistego i nie wychodza najlepiej..duzo czasu trwa obrabianie..4 d natomiast to fotki od razu,z danego momentu co sie dzieje w brzuchu..jesli wiece cos na ten teamt,porowniania tych dwoch "d"napiszcie prosze..

******** S I E R P N I Ó W E C Z K I *********

26/02/07 14:37:40

[quote="justyna1973":sn5vpydt]Nie wiecie przypadkiem do którego tygodnia robi się USG dopochwowo a kiedy przechodzi się na USG przez powłoki brzuszne? Chciałabym by mój synek też zobaczył dzidzię na ekranie...
Justynko,a czy to nie zalezy do lekarza? ja mialam jak dotad jedno usg i lekarz pytal jak wole-przez pochwe czy brzuch..z uwagi na to,ze troche mnie wtedy tam cos bolao wybralam opcje nr dwa,gin mowil,ze jest ona nawet bezpieczniejsza ...? wprawdzie nie wiem o co mu chodzilo ale moze po prostu powinnas poprosic o takie usg jakie chcesz :D

******** S I E R P N I Ó W E C Z K I *********

26/02/07 14:34:40

witam po weekendzie :) ale dzis pospalam,do 12 :lol: wczoraj mialam urodziny i gosci, dosc pozno poszlam spac. ale ten czas leci..jakias melancholia mnie dopadla..no i jescze jak rowno-25 urodziny 25 lutego :D zjadalam wlasnie sajgonki i przyszlam do Was zajrzec,co slychac kobietki?

Boje sie bardzo :( prosze o wsparcie

24/02/07 15:06:43

kochane babeczki :) dziekuje za wszystkie cieple,pelne serdecznosci slowa.. dziekuje wszystkim ktore zechcialy tu zajrzec,lezej mi na sercu,nap :P rawde