Nacięcie krocza

29/01/09 12:04:55

Ja rodziłam prawie 9 miesiecy temu tez byłam nacinana przez położna samego naciecia nie czulam tylko lekkie uszczypniecie choc nie byłam niczym znieczulona. Dopiero jak mnie zszywali dostałam zastrzyk znieczulajacy ale jakos nic nie podziałał bo tak strasznie bolało ze jeszcze dzisiaj to pamietam sam poród nie byl taki straszny jak to zszywanie wrzeszczałam jak wściekła i błagałam lekarza zeby juz przestał miałam załozone 10 szwów :cry: niezbyt mile to wspominam :(

Kaprogest zastrzyki a przyrost masy ciała...

29/03/08 15:28:35

Ja również brałam kaprogest najpierw w 16 tygodniu całe opakowanie co 5 dni, i potem w 26 dwa opakowania tez co 5 dni, ponieważ twardniał mi brzusio i troche bolał. Dobrze tolerowałam te zastrzyki i nie zauważyłam zadnych skutków ubocznych a tym bardziej takich jak ty opisujesz. Przyrost wagi jest nieunikniony a na obrzęki to pij więcej wody mineralnej niegazowanej i unikaj słonych i ostrych dań.

Ruchy dziecka:):)

20/03/08 13:05:39

Ja również swoje pierwsze ruch poczułam ok 16 tygodnia na początku nie byłam pewna czy to ruchy ale gdy sie powtarzałay juz byłam pewna. Tobie też życzę żebyś jak najszybciej poczuła bo to wspaniałe uczucie teraz to malutka tak kopie ze az czasami to boli jak sie tak dostanie w same zebra ale i tak cudoooo. :D

co to może być???

09/02/08 18:07:48

Czesc dziewczyny mam nadzieje ze moze chociaz wy mi cos podpowiecie bo juz sama nie wiem co mam robic strasznie sie boje. 2 tyg temu byłam na usg 3d i wszystko było w porządku dzidzia piekna i zdrowa, le od tamtego czasu zaczął mnie brzuch pobolewać tak na dole, zwłaszcza jak chodze, czasami robi sie bardzo twardy jak skała i wtedy boli najbardziej, ale pomasuje troche i przechodzi co oznacza to twardnienie brzucha???? i chyba jestem bardzo przewrazliwiona bo wydaje mi sie sie dzisiaj cały dzien nie czuje ruchów dzidziusia. Do lekarza pójde ale dopiero poniedziałek moze wy mi cos pordzicie???

Kto może mi powiedzieć jaką mogę mieć płeć dziecka!!!

02/02/08 15:06:26

Witam ja od samego poczatku celowałam w dziewczynke gdzies na necie wyczytałam ze kilka miesiecy przed poczeciem trzeba jesc orzechy i jadłam potem dokładnie mierzyłam temp, zastosowałam sie do tej tablki z jolmys współżylismy tylko w te miesiące oznaczone dziewczynka i oczywiście 3 dni przed owulacją. I na 1000% jest dziewczynka byłam na usg 3D wiec moze cos w tym jest jesce dodaje taka stronke z której tez korzystałam zycze powodzonka :D