NISKA WAGA 1,5 MIESIąCA PO URODZENIU

13/07/07 10:52:19

bylismy u lekarza, eliza przybrala w ciagu 6 dni 230 g, lekarz powiedzial ze nie bedzie jej na razie szprycowal antybiotykami bo przybiera ładnie na wadze a wyszly male ilosci tej bakteri bo 10 do 4 i mozliwe ze bylo zle pobrana probka bo byla pobierana w woreczek, mamy powtorzyc ten posiew w najblizszej przyszlosci

NISKA WAGA 1,5 MIESIąCA PO URODZENIU

04/07/07 18:07:44

karmie piersią moja eliza jje nawet sporo, co 3 godziny i usypia wyszły jej jakies bakterie coli 10 do 4 komorek Aaliyah a lezeliscie w szpitalu? co braliście jakies zastrzyki?

NISKA WAGA 1,5 MIESIąCA PO URODZENIU

03/07/07 23:33:19

Hej dziewczyny, mam problem, mianowicie u mojej Elizy okazalo sie w 6 tygodniu po urodzeniu ze malo waży. Urodziła sie w 35 tygodniu ciązy jako wcześniak z wagą 3 kg a obecnie waży 3,5kg i pani doktor powiedziala ze moze przyczyną byc bakterie w układzie moczowym, dala skierowanie na posiew i czekamy na wynik, strasznie sie boje. Miał ktos podobny przypadek u siebie ze tak mało dzidzia przybrala na wadze?? czym bylo to spowodowane?

lewatywa przed porodem??

31/03/07 22:26:19

dzieki dziewczyny chodzilo mi tylko o to czy to jest konieczne ale jak widze ze lepiej jest jak to sie zrobi, i czy to boli bo tyle na filmach sie słyszy jak ludzie sie boją tej lewatywy :) widze ze tyle kobiet wytrzymalo to i ja wytrzymam, to jest moj pierwszy dzidzius i niestety nie wiem jak porod przebiega

lewatywa przed porodem??

31/03/07 17:18:50

dziewczyny jak to jest, bylam na szkole rodzenia i polozna uswiadamiala nas zeby decydowac sie na lewatywę przed porodem bo moze byc niekomfortowa sytuacja w czasie parcia. szczerze mowiąc pierwszy raz słyszalam o tym zeby robic taką lewatywe przed porodem, czy to aby jest konieczne? mialyscie moze cos takiego (to do mamuś ktore juz rodziły)?? i jesli juz czy to boli ??