LIPCÓWECZKI 2007 :))

02/08/07 14:35:59

eh wy tu wszystkie juz ze swoimi malymi skarbami;( a ja jescze nie ;/ termin mialam na 30lipca, ale malemu jakos sie nie spieszy i zamiast w lipcu przyjdzie na swiat w sierpniu... ale kiedy dokladnie :( pozdrawiam ;)

LIPCÓWECZKI 2007 :))

18/07/07 13:46:13

jejku jak ja zazdroszcze tym ktore maja juz to wszytsko za soba... termin mam na 30, wiec jeszcze troche, a małemu chyba sie nie spieszy w zeszlym tyg bylam w szpitalu na obcerwacji, ale to wszystko przez moja panike, bo malo czulam ruchy, wiec pojechalam na izbe przyjec zobaczyc czy wszysko jets oki.... no i zawineli mnie na obseerwacje... ale sie wymeczykllam. bo wsyztsko bylo oki z dzieckiem i ze mna tez, tyle ze te lozka szpitalne sa strasznie niewygodne i nie moglam w nocy spac;/ ehh jak ja bym chciala zeby to juz sie zaczelo i zebym miala za soba te bole;d no i zeby maluszek byl juz ze mna ;) pozdro dziewczonki ;*

LIPCÓWECZKI 2007 :))

08/07/07 23:07:06

co sie dziewczyny dziwicie ze pusto LIPIEC mamy czyli nasze terminy aaaaa wiec i pusto i kazda ma inne sprawy;) eh zazdroszcze troche tym mamusim co juz sa "po", tez bym chyba chciala chociaz strasznie sie boje :D eh chyba mam jakoś faze na tio forum;) bo wczesniej nie chcialo mi sie pisac a teraz !! lepiej pozno niz wcale ;) buzka mamuski;*

LIPCÓWECZKI 2007 :))

08/07/07 13:25:48

a co do materacyka i poduszek slyszlam ze dziecko do 1roku zycia powinno spac na plaskim!bez poduszek, no i zeby materacyk nie byl za miekki ;)

LIPCÓWECZKI 2007 :))

08/07/07 13:22:08

no białka w moczu nie mam, ale od poczatku ciazy mam problemy z nerkami, za duzo leukocytow... i caly czas prawie biore leki, co mi sie polepszy to potem to samo;/ a dziewczyny z porodem to tak jest, znam dziewcztyny co rodzily w 5h, i znam takie co rodzily 24h;/ lipa jednym slowem;D ja mam obawy ze ze mna tez bedzie ciezko..... a poza tym ja tak malo odporna jestem na bol, mam juz skurcxze przewidujace... i normalnie masakra!!! a to przeciez pikus w porowaniu do porodu!!