Czerwcówki 2007

11/12/07 10:29:24

Witam wszystkie mamy! U nas marnie wczoraj byłam u lekarza bo mam kolejny katar w ciągu ostatnich 2 miesięcy i sie okazało że te niedoleczone katary stały się zapaleniem oskrzeli- wiec dostałam antybiotyk :( no i lipa. Na szczęście moja Lenka nie ma żadnych ojawów choroby i oby tak dalej. Dziś kończymy 6 miesiąców! HURAAAA!

Czerwcówki 2007

03/12/07 18:01:02

[b]GRATULACJE DLA WSZYSTKICH NOWYCH CIĘZARNYCH CZERWCÓWEK :D

Czerwcówki 2007

26/11/07 10:40:43

Dziekuje za pomoc-ide gotowąc!

Czerwcówki 2007

26/11/07 10:34:39

DZIEWCZYNY PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ- MOŻNA JUŻ DAWAĆ ZUPKE Z BROKUŁAMI NASZYM MALUCHOM????

Czerwcówki 2007

26/11/07 10:31:31

jesien ja wracam do pracy w lutym i juz cierpie z tego powodu.Z pierwszym dzieckiem byłam 3 lata na wychowawczym a teraz mimo że ta sama robota to trzeba sie szybciej zmobilizowac. Jesien bądz dzielna później Ty bedziesz mnie pocieszać.