załamana :(

04/12/08 11:06:32

kociak0090 - Kochana nie stresuj się, zawsze ludzi opowiadają głupoty jak to strasznie jest. Nie pamiętasz jak chodziło się do szkoły? zawsze starsze klasy mówiły jak to u tego nauczyciela jest strasznie;) Trzeba przeżyć samemu, żeby się przekonać. Podczas porodu towarzyszą zapewne emocje (zapewne, ponieważ nie wiem jeszcze jak to jest;)) nie będziesz myślała o bólu, tylko o tym żeby zobaczyć już maleńką główkę, a potem resztę upragnionego małego ciałka, przytulić je do siebie. Nie ma co martwić się na zapas, nie można przejmować się tym na co nie ma się wpływu. Ja mam bardzo bolesne miesiączki, miesiąc w miesiąc umieram z bólu, przyjeżdża do mnie pogotowie. Mam drgawki przy tym i jestem nie do życia w pierwszym dniu. Mój ginekolog kiedyś stwierdził, że co miesiąc rodzę dziecko;) i żartobliwie mi powiedział, że mam trzy wyjścia urodzić dziecko, faszerować się lekami lub zmienić płeć;)) to ostatnie raczej nie wchodzi w grę;) Tak więc kochana, główeczka do góry, ciesz się tym, że nosisz w sobie maluszka i żyj dla niego, a nie przejmujesz sie pierdołami;)) Pozdrawiam

Jeśli wydaje Ci się, że jesteś w ciąży, napisz TUTAJ!

10/11/08 14:29:55

Przepraszam Ewuniu, zdażyłam to zauważyć i poprawiłam na ogół;)))) Mam jednak nadzieję, że te pospieszone gratulacje przyniosą efekt na becie, nie rzucam słów na wiatr;)))) Życzę w takim razie powodzenia :)

Jeśli wydaje Ci się, że jesteś w ciąży, napisz TUTAJ!

10/11/08 14:21:25

madzialenk Jak długo brałaś Harmonet?? I jak się czułaś podczas jego brania??? Są to tabletki o obniżonej zawartości hormonów (troszkę inne niż te standardowe). Pytam ponieważ długie branie leków antykoncepcyjnych podobnych do Harmonet myślę, że może powodować rozregulowanie cykli. Ja co prawda brałam Harmonet tylko przez 2 miesiące. Mój organizm nie przyswoił tych tabletek, cały czas bolało mnie podbrzusze i miałam brązowe plamienia (cały cykl, nie tylko podczas @). Po zmianie tabletek na Diane 35 wszystkie objawy zniknęły, oprócz krótkich @ . Po kolejnych 2 miesiącach odstawiłam tabsiki i znów mi się rozregulował cykl, @ trwały do 8-9 dni (koszmar) i były strasznie bolesne, trwało to dość długo. Od roku nie biorę tabletek, @ mam niby jak w zegarku, chociaż od dwóch cykli krwawienie mam tylko jeden dzień :(, a przez tydzień plamię na kolor kawa mleko, już zapisałam się do lekarza z tym - zobaczymy. Tobie również proponuję wizytę u lekarza, mam nadzieję jednak, że to będzie objaw wczesnej ciąży w Twoim przypadku i trzymam kciuki :) Zalamana 83 Kochana nie denerwuj się, bo to nie jest dobre dla dzidziusia. Moja znajoma miała takie objawy jak Ty w 6 tyg. ciąży, myślała tak samo jak ty i wszystko jest w porządku, dzidziuś rośnie i już czekają na rozwiązanie - będzie dobrze. Oszczędzaj się, i nie zamartwiaj. Plamienia to albo objaw ciąży, albo jakieś problemy w organizmie. Wydaje mi się, że warto w tych przypadkach zdać się na lekarza. Gratuluje i życzę zdrówka wszystkim przyszłym mamusiom i ich maleństwom :)

Jeśli wydaje Ci się, że jesteś w ciąży, napisz TUTAJ!

06/11/08 15:38:04

Dziewczyny ja nie uderzam w Was, wierzę, że większość osób na tym forum to rozsądne i rozważne kobiety. Nikogo nie osądzam o obsesję, ona ma swoje granice. Kinga tu masz rację, że ten post dotyczy głównie mnie, bo powiem świadomie, że miałam obsesję na kcie zajścia w ciążę. I przyznaję się do tego bez bicia. Mój post miał na celu ostrzec Was, żebyście rozsądnie podchodziły do tej sprawy z dystansem, żeby to nie rządziło nami. Dokładnie napisałam Zaczyna się coś na zasadzie " nie ważne czy masz ochotę kochanie dzisiaj mam dni płodne, więc do dzieła". Bo niestety u mnie tak było :( Nie odbierajcie wszystkiego jako atak na siebie, to miała być rada. Tak jak napisałam zaczyna się coś takiego, a nie że jest to w Waszych przypadkach. Więcej spokoju dziewczyny, zbyt nerwowo podchodzicie do czyiś wypowiedzi. Oczywiście nie mam zarzutów do wymiany poglądów, po to jest to forum.

Jeśli wydaje Ci się, że jesteś w ciąży, napisz TUTAJ!

06/11/08 14:28:25

kate83 Nie chciałam Cię urazić. Nie uderzam przecież do twojej osoby. Chciałam żebyście spróbowały czegoś innego, dlaczego zaraz odbierać to jako atak? A co do wątku to się nie pomyliłam, przejrzyj całe 20 stron. Na samym początku już niektóre osoby wymieniają objawy częstego siusiania i te nicki pojawiają się średnio na co drugim wątku na tym forum z coraz nowszymi objawami ciąży. Nie powiedziałam, że jesteście wariatkmi. Nawet mi coś takieg do głowy by nie przyszło ( bo sama siebie bym musiała tak nazwać) Chce, żebyście uniknęły rozczarowań, które są niestety bardzo przykre. Przygotowanie do bycia matką leży głównie w psychice kobiety. Moim marzeniem jest mieć dziecko, ale zdrowie znów mi na nie nie pozwala. Wiem co to znaczy bardzo chcieć i się rozczarować i tak miesiąc w miesiąc. Chodziło mi o to żeby odpocząć od tych wszystkich reguł, żeby to nie zamieniło się w przyszłości na coś niedobrego. Wiem czym to grozi. Jak obserwowałam swoje ciało w trakcie cyklu, to co miesiąc wydawało mi się, że wszystko wskazuje na to, że się udało, potem kupowałam testy i były rozczarowania. Ale nie wierzyłam, więc robiłam kolejny test. W końcu zauważyłam, że się tak nakręciłam na tą ciążę, że nic innego nie było dla mnie ważne. Nasze doznania w sypialni stały się koszmarem dla mojego partnera. Było źle nawet na co dzień. Czułam się silna zwalczyłam chorobę, lekarz powiedział, że możemy mieć dzidziusia, więc na siłę chciałam ten czas wykorzystać. Nie chcę żebyście przeżywały to samo, ciężko jest teraz podjąć decyzję mojemu narzeczonemu o ponownych próbach. Jeżeli nic nie idzie, może warto odpuścić na chociażby miesiąc, spróbujcie, wierzę, że może się udać. I bardzo mocno trzymam za Was kciuki. Nie chciałam nikogo urazić, jeżeli to zrobiłam to bardzo przepraszam. Chyba mój post poprzedni został odebrany inaczej niż były jego zamiary :(