~~~*** Listopadówki 2012 ***~~~

25/03/13 21:00:57

Ja tez mam torbę do wózka i od początku jest cały czas w użyciu ,nie wyobrażam sobie wyjścia bez niej ,mamy tam zapasowe pieluchy ,ciuszek na przebranie,chusteczki i mnóstwo innych najpotrzebniejszych rzeczy :) Dziewczyny mam pytanie ,czy w Pl mozna dostać takie chusteczki suche,niczym nie nawilzane? My tez jesteśmy na pampersach 4 ,trójki niby były ok ale każda kupa kończyła sie kąpielą młodego i praniem ubrania .

~~~*** Listopadówki 2012 ***~~~

22/03/13 14:11:31

She dla młodego jeszcze nie gotowałam ale wydaje mi sie ,że w takiej formie jak Magda napisała czyli z ziemniakiem ugotowanym albo w postaci zupki też dodałabym przetaryu ziemniak albo zmiksowałabym z innymi warzywami. A dla nas to uzywam do wielu potraw ,makaron z róznymi dodatkami i szpinakiem lub nawet z samym szpinakiem ,czosnkiem i parmezanem ,jako dodatek do obaiadu podsmazony z wycisnietym czosnkiem i zaprawiony na koniec odrobina słodkiej śmiatany ,bardzo tez lubie szpinak w zapiekance rybnej czy świeży w sałatce lub nawet młody szpinak z samym dressingiem ,zupa szpinakowa też palce lizać mniam :) Ewa no to Kuba duży chłopak jest :) Tobie zostało 11 z ciąży czy ambitnie chcesz tyle zgubić ?? Ja też chciałabym pozbyc sie kilku kg ale narazie korzystam z wymówki,że mi jeszcze po dziecku zostało bo jak mały będzie miał z 5 lat to ciężko będzie powiedzieć ,że gruba d... to po ciąży

~~~*** Listopadówki 2012 ***~~~

22/03/13 13:38:28

Kasiulka to sie przypina do stołka ,sadze,ze jest bezpieczne jak i normalne krzesełka.My tez miejsca mamy ale jak mam miec o jeden mebel mniej to chętnie a jak będzie starszy to będzie dostawał normalnie do stołu siedząc na tym .

~~~*** Listopadówki 2012 ***~~~

22/03/13 12:41:39

Dziewczyny ja kiedyś gotowalam z mrozonego szpinaku i był dobry ,ja wogole bardzo lubię szpinak. Magda ja nie wiem co ona robiła z tym dzieckiem ,ostatnio mi tylko mowila ,ze maly ma duzy apetyt i wymienila mi co pochlania na sniadanie no i sporo tego bylo ,ja tyle mie zjem na jeden raz.Wiem,ze każde dziecko jest inne ale 15 kg u takiego malucha to jest masakra ,on wyglada naprawdę nienaturalnie :/

~~~*** Listopadówki 2012 ***~~~

22/03/13 11:03:31

Magda znam ten bol ,ja wiele lat mieszkałam w bloku z wielkiej płyty i nie pamietam weekendu zeby ktoś nie robił remontu ,nie wiercil czy stukal a zawsze nioslo sie przez wszystkie 9 pieter,taki remoncik na okrągło.Teraz mam tylko dwójkę sąsiadów i takie sytuacje sa o tyle gorsze,ze ja sie bardzo tym stresuje bo wiem ,ze obok sie komuś dzieje krzywda i sa zamieszane małe dzieci ,no ja nie potrafię być obojętna i nie potrafię udawać ,ze nic nie wiem i nie slysze. A juz miałam kiedyś napisać ta dziewczyna ma chłopca ,który ma 8 msc i uwaga waży 15 kg :/ miał wszystkie badania robione i nic nie wyszło,w życiu nie widziałam tak nienaturalnie wielkiego dziecka.