Oswiecim

08/04/13 19:10:24

Kobietki mi po mega promocji po 55zł za osobę :) No ale to jedzenie mnie przeraziła.. No Europa fajnie :) margaret Kołaczek- spoko daj znac jak cenowo :)

Oswiecim

07/04/13 15:00:38

margarett22 Jestem własnie na tym samym etapie, z tym ze z komunią.Powiem , że też jako9ś La Rossa do mnie przemawia no i braciszek mi zaatwił po tańszej cenie, ale byłam tam ostatnio kilka razy na obiedzie i powiem Wam, że te jedzenie jakies takie przereklamowane..no nic sopecjalnego..No i własnie rozmawiałam z kuzynka na ten temat i tez mówi, że jesli chodzi o jedzenenie to nie bardzo..No i sama nie wiem, bo spotkalam sie z opiniami bliskich którzy bardzo chwalą. Ale łądnie tam jest..taka fajna atmosferka..no i chyab zostane przy tej La Rossie :)

Oswiecim

05/04/13 12:57:46

Basia - na nowym towarze drogo tam jak cholera...Normalnie WOW jak zobaczyłam tam te ceny.. Pozdrawiam

Oswiecim

04/04/13 12:19:11

Witam Serdecznie po przerwie! :) U Nas ok - nawet duże zmiany pracuje w weekend na targu u Nas w Ośw..nie jest źle ale rewelacji tez wiadomo nie ma. Puki co to i to mi duzo daje, zawsze to jakis grosz :) dyieciaki zdrowe, ja puki co tez. takze sie cieszy, tylko ta pogoda dobijajaca mam juz tego dosc chce sloneczko :) WITAM SERDECYNIE BAKUNIA GRATULUJE CIAZY :) TEZ JESTEM Z OSW.. MAMUSIA Z DWUJKA DZIECIACZKOW 8) A Z JAKIEGO OSIEDLA JESTES Wiecie moze jaka jest cena na Leszczynskiej Pozdrawiam serdecznie

Oswiecim

11/03/13 17:52:18

Mamma84 - no ja wczesniej prałam w Rexie tez ale w płynie do prania i bnył jakos lepszy..no ale.. Co do La Rossa to mój brat mi to ogarnia ponieważ włascicielem jets jego dobry kumpel..musze własnie do niego zadzwonić co i jak..Dam znac :)