****STYCZNIÓWKI 2013****

05/07/12 10:15:15

Ewelina - doskonale cie rozumiem. przeszlam przez to samo wczoraj. trzymaj sie i jak cos to pisz. buziaki

****STYCZNIÓWKI 2013****

05/07/12 10:12:54

Dziewczyny, zegnam sie z wami... wczoraj wykryto ze ciaza byla obumarla. serce maluszka bilo miesiac temu na pierwszym usg, na drugim juz nic nie bylo widac. maluszek sie nie rozwinal. jak to mozliwe ze mialam martwe dziecko pod sercem przez prawie 2 tygodnie i o tym nie wiedzialam.. zycie jest naprawde okrutne. musialam miec zabieg wczoraj, plakalam caly dzien. nie mialam zadnych objawow poronienia - jednodniowe plamienie. to wszytsko. i nawet n nie bardzo obfite. strasznie mi smutno i boje sie strasznie. przeszlam wczoraj przez pieklo ktorego nie zycze najgorszemu wrogowi. zycze wam duzo szczescia i wytrwalosci! trzymajcie sie dziewczyny. bede was sledzic i kibicowac. buziaki

****STYCZNIÓWKI 2013****

30/06/12 11:04:53

Hej dziewczyny. Przepraszam ze tak dlugo nic nie pisalam ale bylam bez neta. Pozniej sprobuje poczytac bo duzo napisalyscie. Dzoana ten sam problem mialam od dwoch dni. Zauwazylam jakby takie niteczki brazowe nie duzo na papierze. Od razu dzwonilam do lekarki. Powiedziala ze jesli nie ma krwawienia to jest ok. Mam odpoczywac i sie nie stresowac. A teraz tylko czekac do piatku na usg. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. Poza tym objawy ustapily. Nawet juz nie spie w ciagu dnia. Gdyby nie brzusio ktory zaczyna juz wystawac to bym wogole myslala ze nie jestem w ciazy. ;-)

****STYCZNIÓWKI 2013****

30/06/12 11:03:39

Hej dziewczyny. Przepraszam ze tak dlugo nic nie pisalam ale bylam bez neta. Pozniej sprobuje poczytac bo duzo napisalyscie. Dzoana ten sam problem mialam od dwoch dni. Zauwazylam jakby takie niteczki brazowe nie duzo na papierze. Od razu dzwonilam do lekarki. Powiedziala ze jesli nie ma krwawienia to jest ok. Mam odpoczywac i sie nie stresowac. A teraz tylko czekac do piatku na usg. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. Poza tym objawy ustapily. Nawet juz nie spie w ciagu dnia. Gdyby nie brzusio ktory zaczyna juz wystawac to bym wogole myslala ze nie jestem w ciazy. ;-)

****STYCZNIÓWKI 2013****

23/06/12 21:49:40

[quote="Zabkowamama"]Cześć dziewczyny, Domi2907 a Ty masz duszności czy zatkany nos? Przepraszam, ale chyba nie doczytałam...ja kiedyś brałam non stop alertec i sudafet bo mam taką alergię że katar nie pozwalał mi na nic i teraz biorę lek CORYZALIA bez recepty homeopatyczny. Nazatkany nos pomaga w parę minut, z oddychaniem troszkę gorzej. Nie mam dusznosci - tylko mnie kaszel lapie bo mam ciagle nos zatkany. a ten lek pozwolila ci ginekolog brac? ja sie balam cokolwiek wziasc ..wczesniej tej mialam nieziemskie problemy z zatkanym nosem. przez prawie dwa lata bralam non stop krople do nosa bo nie moglam oddychac. bylam u trzech lekarzy..jedni twierdzili ze alergia ale wlasciwie to nie alergia tylko wada nosa, inni chcieli mi wmowic ze psychologiczne. w styczniu sie zaparlam na maksa i powiedzialam ze wiecej kropli do nosa nie wezme. Przemeczylam sie bez oddychania przez nos dwa tygodnie i potem zaczelam brac krople wika tylko do jednej dziurki na noc. I w marcu juz bylam wyleczona - nie bralam nic wogole (taka z siebie dumna bylam). a tu teraz czapa..bo nos zatkany przez 24 h/dobe, ani spac ani sie polozyc ani usiasc. probowalam juz inhalacji, okladow, syrop z cebuli (to na kaszel), masc wik na nos i zatoki...i nic.. normalnie zalamka bo jestem wykonczona.