kobitki z cukrzycą starające się o dzidzię

22/10/14 14:49:31

Hej, Czy któraś z Was ma? cukrzyca typu 2 i planuje/planowała dzidzię? z góry dzięki za odzew:)

2lata i 9 miesiecy - nic nie je

04/02/14 03:16:50

szkoda ze kobity 'zmiataja' to, co juz udalo Ci sie osiagnac :( szles w dobrym kierunku. Nie zje to co masz dla niego to nie. nic sie dziecku nie stanie jak sie przeglodzi. moze w koncu zje to co mu dajesz. uwazam podobnie jak ty. moze warto ponownie sprobowac? autyzm? hmm.. moze wystarczy z dzieciakiem pobyc, czytac, bawic sie, dac go do 'dzieci'? mam podobny przypadek 'kolo siebie' - wystarczyla obecnosc innych dzieci i maly sie pomalu rozkreca a mama zaczela z dzieciakiem czesciej rozmawiac a nie tylko grozic..

Stopy końsko - szpotawe u maluszków

26/01/14 02:44:27

są:)

bebilon pepti 1-zielone kupki

05/07/12 10:44:43

ja mojego karmie od prawie poczatku pepti 1. zielone kupki to utlenione zolte :) wsio ok

jak rozrzeszac diete 5 miesiecznemu niejadkowi?

30/06/12 20:32:57

ania :) tak jak dziewczyny napisaly-mysle, ze nie masz sie czym martwic:) moj czasem potrafi zjesc tylko 50ml i jest syty na 5 godzin... o tyle o ile staram sie zrobic tak zeby w ciagu dnia mial posilek warzywny, posilek kaszkowy z owocami i podwieczorek owocowy. a kiedy chce mleko w miedzy czasie, to juz mi sam daje o tym znac:)