Szczecinianki reaktywacja :)

21/07/11 12:34:04

chochlik lepiej juz mniej kaszle tylko katar ciagle ma, mam nadzieje ze najgorsze za nami, antybiotyku nie podalam. ale dzis pogoda!!!!!!!!!!!!!!1 Laura mi zawariuje w domu co tu robic!!

Szczecinianki reaktywacja :)

18/07/11 09:52:22

hej dziewczyny, u nas nieciekawie, Laura sie rozchorowała bardzo, kicha , prycha, ma katar kaszel, bidulka moja, lekarka przepisała antybiotyk, a ja nie chce jej podac nie wiem co robic...

Szczecinianki reaktywacja :)

14/07/11 17:13:04

chochlik Laura dzis lepiej goraczki nie ma jak narazie wiec to raczej jest na zab:) a jak Alanek po szczepieniu???? ja równiez dziękuje i do następnego:-)

Szczecinianki reaktywacja :)

13/07/11 11:01:00

kurde Laura ma temp 37 i nie wiem czy moge z nia wyjsc???? teraz spi

Szczecinianki reaktywacja :)

12/07/11 15:16:42

to co jutro spacer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????