A moze sa jakies mamy z Francji???

31/12/11 16:05:21

chcialam Wam zyczyc wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !! duzo zdrowia usmiechu , pociechy z dzieci i spelnienia marzen :lol:

A moze sa jakies mamy z Francji???

24/12/11 19:39:18

ja rowniez chcialam Wam zyczyc zdrowych , rodzinnych i Wesolych Swiat !!

A moze sa jakies mamy z Francji???

12/12/11 10:18:46

Annxx kurcze wlasnie nie wiem czy szczepic czy nie ?? boje sie troche :( maly ma caly czas katar , gesty , ale bialy raczej , raz byl zielony troche ... te krostki to jakby kaszka taka i wsumie teraz sa takie biale , podobne troche do prosakow .. nic jutro pediatra to zobaczy malego i moze powie co to i od czego :) maly odkryl , ze sam moze zabawkami na macie machac :) cieszyl sie z tego bardzo :lol: az kupala walnal i poszedl spac 8) ide ogarniac chalupke :)

A moze sa jakies mamy z Francji???

09/12/11 22:29:29

no nastepnym razem to juz koniecznie !! :) fajnie mala musi wygladac :) czekam na fotki 8) moj ma jakies krostki na klacie , takie malusie czerwone , jak jakas kaszka troche czy cos .. co to moze byc ?? mozliwe , ze od jedzenia mojego ?? ciagle cos hehe za to robie sie coraz bardziej kumaty , z dnia na dzien masa nowych dzwiekow , usmiechow i innych minek :) napatrzec sie na niego nie moge :lol: jak jakis swir hehe

A moze sa jakies mamy z Francji???

09/12/11 00:13:06

Kasia gratki zabkow !! fajne wam z ta szkola u nas nie ma , a chce bardzo zeby maly mowil po polsku ! aha i sorki , ze nie dalam znac , ale maly tak sie rozkrzyczal na dworcu , ze bralismy najwczesniejszy pociag i w nim tez masakra byla :( wiekszosc spedzilismy w tym pomieszczeniu dla maluchow na przewijaku hehe , bo tam sie nie darl chyba juz cos go bralo wtedy :( Annxx dzieki za info :) musze zobaczyc w aptece z malym chyba lepiej , katarek jest , ale odciagam i jakos daje rade Nat , spi tez dobrze wiec narazie do lekarza nie ide , bo pewnie nic nie pomoze temperatury nie ma na szczescie we wtorek na szczepienie idziemy , nie wiem tylko czy szczepic jak nie przejdzie mu ?? chyba nie ?? u nas pogoda bajka :) ludzie porozbierani , krotki rekaw , tylko ja jak glupia sie naubieralam , po Polsce mi jeszcze tak zostalo :lol: