blokada psychiczna a zajscie w ciaze

26/06/14 09:35:30

efra!!! ja widze suwaczek u Ciebie! aaaaa super, jak ja się cieszę.... :lol: :brv: Moje serdeczne gratulacje! rośnijcie zdrowo- jak się czujesz? zapytam prosto z mostu.... planowane, wystarane czy spontan? Loli uda sie tylko musisz dać na luz.. asiuk co slychac? :) wiecie mi ciagle po glowie Tosia chodzi... nikt nic nie wie, jak ona sie ma?

blokada psychiczna a zajscie w ciaze

17/01/14 21:24:05

hej dziewczyny!! jejku jak mnie tu dawno nie bylo..... kupe lat ;) ja was wszystkie pamietam, jak mozna by bylo zapomniec tak zgrana ekipe na forum.... Lusi@ Gratulacje! widze ze sprobowaliscie po raz kolejny :) i dobrze! duzo zdrowka dla was u mnie bez wiekszych zmian :) dziewczyny mi rosna, ja raczej na 3 juz sie nie odwaze, dwojka dla mnie w sam raz, z trojka byloby mi juz chyba za ciezko... ale byl czas ze myslalam ze jeszcze bede kiedys probowac....moze kiedys ale watpie! juz mi sie dzieci troche odchowaly wiec mozna by bylo w koncu isc do pracy, ponad 4 lata juz siedze w domu z dziecmi....poza tym moj maz dalej za granica, zbieramy sie zbieramy zeby w koncu wyjechac razem ale jakos nam ciagle jest pod gorke.... ale mam nadzieje ze sie w koncu uda i to w ciagu najblizszych miesiecy bo przez te rozlaki o malo sie rodzina nam nie rozpadla... juz jest dobrze, kryzys minal ale zwiazek na odleglosc jest ciezki wiec trzeba to w koncu zmienic! Karolina zasuwa do przedszkola, chodzi chetnie, ogolnie zdrowa, jedyne co to od 3 lat ponad walczymy z AZS , uciazliwe to jest bardzo , chyba jest gorzej niz kiedys i nie wiem czy kiedykolwiek jej to minie. Ania za pare dni skonczy 3 latka i od wrzesnia tez ju chyba pomaszeruje do przedszkola....lobuziara jest taka ze hej :) poza tym ok wszystkim sataracym sie zycze aby w tym roku sie udalo (emi, aseret:*) naszej Aneczki to juz tez chyba 100 lat nie bylo, moglaby sie tez odezwac :) buziaki dla was

blokada psychiczna a zajscie w ciaze

10/12/12 17:09:52

Bobik wlasnie a co u Tosi? kupe czasu jej nie bylo, w porzadku u niej? Efra no chcemy wyjechac razem, planujemy ale co z tego wyjdzie to sie okaze Minie tzn ze z Ola juz wszystko dobrze? ladna wage juz ma :)

blokada psychiczna a zajscie w ciaze

10/12/12 14:40:29

no to i ja sie melduje :) Lusia o jaaaaa, bedzie trzecie?? :) fajosko ale podziwiam za odwage bo mi jest ciezko z 2 samej i juz raczej na 3 sie nie odwaze... :) Minie ciesze sie ze Ola wyszla z tego cala i zdrowa.... tzn nie wiem do konca co i jak bo od jakiegos czasu juz nie zagladam na e-mame ale przez pewien okres sledzilam losy Twoje i Oli :) u mnie po staremu, dziewczyny rosna, daja w kość, Karolina od wrzesnia poszla do przedszkola ale tylko na 4 godzinki bo na wiecej potrzeby nie ma.. ja dalej sama, tzn K na wyjazdach, ostatnio nie bylo go ponad 3 miesiace, wiec jest ciezko ale mam nadzieje ze to przetrwamy bo w przyszlym roku moze uda sie wyjechac razem ostatnio mialam wypadek z dziecmi, auto rozbite, na szczescie nam sie nic nie stalo ale teraz nie mam jak sie ruszyc nigdzie, nasypalo sniegu wiec jest tragedia ... dziewczyny sie razem bawia, ale tez i bija... Ania taki czort jest ze nieraz Karola przychodzi zaplakana ze ta ja pobila....wiec jest wesolo! czasami to juz wymiekam! no ale kochane sa te moje lobuziary i najwazniejsze ze zdrowo rosna :)

IN VITRO

25/09/12 21:46:12

ojej to juz jest po? przegapilam ta sobote :) Minie serdeczne gratulacje, bedzie dobrze, napewno!!! Ola da rade, zobaczysz ze wyrosnie z niej zdrowa, silna dziewczynka!