.....TU BEDZIEMY CZEKAC NA NASZEGO DZIOBACZKA I ANULKE .....

03/01/11 21:50:42

Bogusiu, nie znamy się i nawet nigdy nie pisałyśmy ze sobą, ale od czasu kiedy dowiedziałam sie co ci sie przytrafiłoo, nie ma dnia, żebym o tobie nie myslała. Modliłam sie, zebys wyszła z tego, w sylwestra też gorąco o tobie myslałam. Ciesze sie bardzo, ze wszystko na dobrej drodze. Trzymam kciuki, zebys jak najpredzej przytuliła Anulkę. A Ty Krzysiu jesteś wspaniałym mężem i ojcem. Dużo zdrówla Wam życzę!

*********LIPCÓWECZKI 2010 *********

26/11/10 17:41:44

U nas dziś buraczkowa i mielone,na szczęście wczoraj zrobiłam bo dziś nie mam na nic siły,usypiam na siedząco.

*********LIPCÓWECZKI 2010 *********

25/11/10 23:03:12

saszetka ja też nie daję kaszy butlą,bo boję się,że będzie mniej mleka ale u mnie też jest ryzyko,że znowu obrazi się na cyca. Daję łyżeczką,ale nie na noc tylko ok 16-17 i nie dużo,bo 50 do max 100ml sinlaca-robi się go tylko na wodzie. Ja wprowadziłam bo zaczęła mi kiepsko przybierać, ale jak u Ciebie dobrze to bym się wstrzymała,wygodniej dać cycka :D

kiedy najlepie drugie dziecko.

24/11/10 21:57:20

U nas różnica jest 3 lata i 2m-ce. Dużo tłumaczyliśmy wcześniej starszej córeczce i po przyjeździe ze szpitala byłam bardzo miło zaskoczona, zazdrości jak do tej pory nie było prawie wogóle. Starsza co chwilę całuje i przytula sie do młodszej. Bardzo obawiałam się takiej różnicy wieku (że niby mała), ale teraz jestem szczęśliwa, że zdecydowaliśmy się na drudie dziecko i właśnie z taką różnicą, jest super! Jeden tylko problem - starsza chodzi do przedszkola i bardzo mi choruje, obawiam się o malutką, żeby nie podłapywala infekcji, na szczęście jest jeszcze na cycusiu , moze to pomaga:)

Objawy ciązy - potwierdzone..:)

24/11/10 21:50:51

W obu ciążach test pozytywny robiony w dniu spodziewanej miesiączki, ale juz kilka dni wcześniej (później też zresztą) dziwne zawroty głowy i nabrzmiałe piersi, mdłości dopiero w 3cim m-cu.