Spamzabawa w skojarzenia XD

04/04/15 22:09:48

nuda

czy jest jakaś mama mieszkająca w Irlandii lub Wlk Bryt (2)

04/04/15 22:08:47

Nie ma tu nikogo? :shock:

Jaki prezent dla Mamy na dzień Matki?

04/04/15 22:06:21

Foto - ksiazka 8) U mnie sprawdzila sie jako idealny prezent na Boze Narodzenie. Mysle, ze na Dzien Matki rownie dobrze pasuje.

P O C Z E K A L N I A - dla nie starających się !

04/04/15 22:04:48

Czesc dziewczyny! Slyszalam, ze macie wdzieczna pogode na swieta. Nie zazdroszcze. Nie bylo sniegu na Boze Narodzenie, za to jest snieg na Wielkanoc :wo: Oszalala pogoda! Nie wiem, czy Was wkurzac piszac tym jak ladnie u mnie :P: Wg telefonu w tym tygodniu ma byc nawet 17 stopni :mrgreen: Zobaczymy, bo czesto ten moj telefon sie jednak myli :evil: Czytam Was i czytam, i smieje mi sie samej do monitora jak CIRI pisze, ze duze dzieciaki miala przy wypisie ze szpitala. W poniedzialek moja kolezanka urodzila synka z waga 4,70kg i wzroscie 65cm :wink: To sie nazywa :"byk". Oczywiscie z racji Swiat chcialam Wam zlozyc zyczenia. Duzo radosci, szczescia, milosci, no i zdrowia. Poza tym to w zasadzie nic nie jest nam potrzebne.

P O C Z E K A L N I A - dla nie starających się !

20/03/15 16:47:49

[quote="lady_in_red":ru39lj3p] Cath :cmo: :cmo: :cmo: dziękuję
Niech wyjdzie Mu na zdrowie! jak Nela? Wszystko dobrze juz? Pilas dzis kawe? Moze dolaczysz do mnie, bo ja wlasnie swoja mecze.