*****Czerwcóweczki 2010!!!!!!!*****

01/12/11 21:46:31

ooo jednak ktos tutaj jeszcze pisze ... Mikolajki ... oczywiscie prezenty, prezenty :) ale tylko dla dzieci ;) a dla nas slodycze w postaci czekoladek. Bastien dostanie jakis pociag co jezdzi i gra. A na swieta gwiazdke, dostanie rowerek. Moj maly synek podziekowal wczoraj wieczorem za smoczka i juz go nie uzywamy. Zaczal spac wkoncu w swoim lozku, przyozdobionym w nemo ;D posciel w nemo, naklejki w nemo, i obowiakowo rybka nemo do spania :) A ni razu nie spadl z lozka wiec uwazam ze dobrze zrobilam sciagajac szczebelki :) co do nocnika to czasem uda mi sie zlapac siusiu...a kupke wola ale juz po fakcie hihih ;) ale mamy jeszcze czas na wyuczenie nawyku korzystania z nocnika, nie mam cisnienia na to! Gada jak opetany, buzia mu sie nie zamyka, wciaz powtarza co uslyszy, komunikatywny jest bardzo. Teraz jestesmy na antybiotyku bo cos w oskrzelach zalega, ale Bastien czuje sie dobrze. Pelen energii. Spi tylko 1.5h w ciagu dnia, jedna drzemka :) w ciaglym ruchu :) ale o 19:30 synek slicznie spi. pozdrawiam

*****Czerwcóweczki 2010!!!!!!!*****

07/11/11 11:35:46

no wlasnie jakie zegnanie sie !!! nie zamykamy watku niech sobie bedzie otwarty choc malo sie tu udzielamy to czasem warto napisac by sie czyms pochwalic czy zapytac o cos... agula1982 nie zazdroszcze ci ospy w domu, mnie sie udalo uchronic Bastien przed ospa i naszczescie obylo sie bez niej, ale wam zycze DUZO zdrowka... "dziury" na buzi po ospie moga pozostac ale chyba u wiekszych dzieci, te malutkie maja rozciagliwa skore i pewno sie to jakos rozciagnie i nie bedzie sladu :) nikaa super ze dziala :) i ze sa postepy :) U nas nie ma problemow z dyscyplina :) Bastien wie co mu wolno a czego nie, ale widomo jak kazde wyprobuwuje mnie wiec czasem kara w pokoju jest :) chyba najczesciej laduje tam za tzw miauczenie bez powodu. Tak mnie to irytuje ze wole go wygonic do pokoiku i po sekundzie siedzenia tam juz jest cisza i mnie wola :) a potem jakby inne dziecko przynosze do salonu :) Bastien spi teraz w lozeku bez szczebelek, super sposob bo zaczal przesypiac noce :) w swoim swiecie Nemo ;)

*****Czerwcóweczki 2010!!!!!!!*****

28/10/11 12:30:56

Nikaa Bastien nie kojarzy zle lozeczka, lubie je, bo tam jest jego ububiona poscie w Nemo :) hihi teraz juz go nie wsadzam za kare do lozeczka a jedynie zostawiam samego w jego pokoju i nie pozwalam mu z niego wyjsc ale absolutnie nie wolno zamykac drzwi za dzieckiem, zawsze powinny byc otwarte (tak gdzies wyczytalam z opini psychologow) Pamietaj ze jak juz na tym etapie rozwoju pozwolisz sobie na pewne rzeczy to pozniej bedzie tylko gorzej... dlatego powinnas juz dawno stosowac kary za urzywanie przemocy wobec ciebie. Minelo juz pare dni masz jakies swoje obserwacje, zastosowalas cos? [/b]

*****Czerwcóweczki 2010!!!!!!!*****

25/10/11 23:22:34

Nikaa daj mu poprostu kare ... Moj juz wczesniej jak robil cos zle wynosilam do lozeczka mowilam ze zle zrobil i ma tu sobie teraz siedziec, plakac histerowac etc jak mu przejdzie to mamusia przyjdzie i wychodzilam z pokoju. Dyscyplina pomigla bo teraz wystarczy ze powiem -uspokuj sie bo pojdzuesz zaraz do pokoju to on juz sam idzie, zamualczy 10sek ijuz stoi na progu pokoiku i wola mama, mama. Ja przychodze kucam a on rzuca mi sie na szyje i daje buzi wiec wracamy do zabawy. I dzieki takim wczesniejszym metodom Basti jest grzeczny, posluszny, oczywiscie ma czasem swoje humorki to wowczas- won do pokoju hihihi

*****Czerwcóweczki 2010!!!!!!!*****

17/10/11 12:45:04

zauwazylam ze jak nie wyciagnie sie na forum jakiegos kontrowersyjnego tematu zadna sie nie oddzywa :D a tak prosze nastapilo poruszenie ... hhihi ekateryna nie mam zamiaru jezdzic do arabskich krajow ... znam arabow ktorzy mieszkaja tutaj i uwierz nie zucam slow na wiart nikt ich nie trawi, sa tacy byszczelni i chamscy ze az strach opisywac ... wiecznie tylko rzeruja na pomocy spolecznej i nic nie robia innego poza knuciem. Ale oczywiscie musze tez przyznac ze sa ludzie i ludziska, i nie mierze wszystkich jedna miara. Zdarza sie i mili arabowie, nie powiem ze nie. Ale ogolnie jako nacje - nie lubie ich i mam do tego prawo :) A Polacy tez sa dziwnie odbierani zza granica, i wiele nacji nas tez nie lubi ale nie mamy na to wplywu. kady ma prawo do swoich upodoban. a jesli chodzi o skradzione $ z konta to dziwne ze bank nie zareagowal... My mielismy podobna sytuacje ... w pewien poniedzialek dzwoni kom meza, przedstawia sie facet ze jest z banku ktory zajmuje sie ochrona tranzakcji, pyta sie czy nasza karta jest teraz w Tajlandii bo ktos probowal wyciaglac pieniadze z bankomatu ... :shock: jakim cudem?! oczywiscie ze to niemy. Okazalo sie ze ktos nam skopiowal karte podejrzal pin i zrobil duplikat :shock: a ze maz wymienil na karte premium wiec bank sie zdziwil ze jego porzednia karta visa( gorsza i powinna byc nieaktywna) jest uzywana w tajlandii, gdzie pare godzin wczesniej dokonano tranzakcji w naszym miejscu zamieszkania. Bank odrzucil prosbe wybrania gotowki z bankomatu w Tajlandii naszemu zlodzielowi :) i w taki sposob zostallismy uchronieni przed kradzierza .... takze warto bys poszla do banku i zarzadala wyjasnien, moze one znikly na jakies oplaty ktorych nie przewidzialas, jakies zlecenie stale lub cos, przestudiuj wyciag z konta, wszystkie wplaty i wyplaty ... Corcula nie trzeba BYC w danym miejscu by ci moc je polecic :) Polecilam ci miejsca ktore sa aktakcyjne dla ciekawskich ludzi :) Akurat w Australii moglabym ci wiele polecic pieknych miejsce ale piszesz ze to najmniej cie interesuje wiec sie wstrzymam :) To jak twoja forma jeszczze nei ruszyla to co to byla za promocja i otwarcie ?