Czerwcówki 2009!!!!

28/01/10 13:32:30

eh, to Ewaluto możemy sobie rękę podać u mnie to samo :sss:

Czerwcówki 2009!!!!

28/01/10 13:06:35

Mar, mrożone of course :) jak mu zmieszałam te truskawki z biszkopcikiem, to wcinał aż mu się uszy trzęsły ;) musiałam mu dorobić, bo mało miał ;)

Czerwcówki 2009!!!!

28/01/10 12:55:49

Witajcie :sss: u nas też śniegu dużo nasypało przez noc :) my byliśmy dziś na rehabilitacji i przy okazji zaliczyliśmy szczepienie ;) następne w lipcu :) Przemek tylko lekko się skrzywił - zuch chłopak :) waży 9300, myślałam że więcej będzie ;) agag, to co pisalas o seksiku, to u mnie zupełnie na odwrót :( :( :( teraz ja to traktuję jak obowiązek i nie mam wcale ochoty :( mąż to ma mnie już dość... a ja nie wiem co na to poradzić. aaa, powiedzcie mi dziewczyny, kiedy można dziecku podawać coś na normalnym mleku? bo mnie mama męczy, że nie zapytałam lekarza, a ona to by mu chętnie jakiś budyń już wcisnęła ;) Przemek to by się pewnie nie obraził, bo do wszystkiego buźkę otwiera :) i też jadł już truskawki, zero uczulenia :) a jak mu smakowały :)

Czerwcówki 2009!!!!

22/01/10 23:27:26

Mar, nie wariuj :sss: moze filmiki tutaj sie da obejrzec :) http://maargit.wrzuta.pl/film/9FJXVeFxEkf/mov07756 http://maargit.wrzuta.pl/film/8Q7oIiJj6ZV/mov07755

Czerwcówki 2009!!!!

22/01/10 20:13:55

Witajcie dziewczyny :sss: przepraszam, za długą nieobecność, nie bijcie :oops: :) mam problemy z komputerem, zepsuł mi się kabel do laptopa (kolejny już) i teraz jestem zdana na jego łaskę, albo działa, albo nie ;) jak się zabieram do robienia czegoś na kompie to z reguły po chwili już mi się laptop wyłącza ;) więc ciągle tak z doskoku... nie jestem w stanie odpisać każdej z Was, wybaczcie :sss: Asi, zdrówka :sss: któraś pytała o to czy dzieciaczki trzymają sobie butelkę ;) mój Przemek to za każdym razem ;) rzadko kiedy trzeba mu trzymać, nawet sam wyrywa :) jest samowystarczalny ;) nawet w nocy jak się przebudzi na jedzenie, to daję mu butelkę i idę sobie usiąść na łóżko, a on trąbi sam ;) waży już też ok 10 kg, w przyszłym tyg idziemy na szczepienie, to się dowiem dokładnie ;) Karolcja chyba wspominałaś coś o ślubie ;) ja brałam cywilny rok temu, w Walentynki dokładnie ;) z kiecką ciężko było, bo to taki okres, ale udało mi się znaleźć ;) próbowałam ją sprzedać na Allegro, ale chętnych nie było, więc do dziś ją trzymam ;) my łóżeczko obniżyliśmy już jakiś czas temu, bo... ;) http://rapidshare.com/files/339438820/MOV07756.MPG http://rapidshare.com/files/339437029/MOV07755.MPG powinno sie sciagnac na free user :) ktoś pytał o ślinienie, chyba Sabika, otóż, u nas cieknie nadal ;) zatrzymało się na 4 zębach, ale leci jak z kranu, bez zmian :) no a tak poza tym to ok, Przemek troche zakatarzony... zapisaliśmy się też na basen, no ale z racji tego katarku jutro odpuszczamy ;) przy okazji wrzucę jakieś foty :sss: kończę już lepiej, bo mi jeszcze tego posta wetnie i będę zła ;) buziaki, kochane :sss: jestem z Wami myślami :sss: