NO ta dziewczeta na co stawiacie????ciaza czy urojenie?

05/05/11 15:07:55

Paola - gratuluje :) Basia - dzielna dziewczynka ze tak wyszla bez szwanku z tej choroby. flippy - pisalam do Ciebie na FB mozesz odpisac ?

NO ta dziewczeta na co stawiacie????ciaza czy urojenie?

25/04/11 15:28:46

Edyta halooooooooooooooooooooooooo gdzie jestes, co sie dzieje, odezwij sie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odezwij sie bo martwimy sie bardzo.....

NO ta dziewczeta na co stawiacie????ciaza czy urojenie?

23/04/11 21:10:33

Dziewczyny spokojnych Świat w gronie rodzinnym i mokrego dyngusa życzy Bozka z Rodzina . dziekujemy za zyczenia. dzis caly dzien poza domem spedzilismy na rodzinnym wypadzie za miasto..bylo fajnie :). Wicio padl bo sie nachodzil, my tez juz ledwo na oczy widzimy. jutro do rodzicow jedziemy takze do uslyszenia :)

NO ta dziewczeta na co stawiacie????ciaza czy urojenie?

11/04/11 20:44:10

Hej, Wlasnie nowe kobitki sie udzielaja a "stare" umilkly. witek wlasnie szaleje w kapieli i awanturuje sie bo nie chce myc glowy. Ada - kurcze szkoda ze jeden w plecy egzamin...a z czego ? tak moj m. poszedl manifestowac w sobote i w niedziele ale to nei temat tutaj na forum na polityke. qwerty - a wiadomo jaka plec ? Asia - ja cie nie chce straszyc ale kiedys lekarz mi mowil ze jak dziecko szczeka tzn. ma taki kaszel to znaczy ze to oskrzela....dzis mam nadzieje lepiej . hehehe no wiesz u nas wialo i wialo wiec moze wywialo :) Cookielka - super wiesci ze nie ma asymetri :) brawo szybko sie uporaliscie z tym.

NO ta dziewczeta na co stawiacie????ciaza czy urojenie?

10/04/11 15:07:12

strzalka kobitki, u nas dzis pierunsko zimno..kiedy przyjdzie lato i cieplo ? teraz juz mam dosc zimna. Nifuroksazyd warto miec w domu , u nas jaka kolwiek biegunka to zawsze pomagal i to bardzo szybko :) Elwira - smokiem sie nie przejmuj...mojemu na sile wpychalam bo plul ale to przynioslo mi pozniej ukojenie bo ladnie sypial i sie uspokajal. A odstawienie tez bylo latwie wiec niech sobie ciumka jak mu sluzy :) Asia - zdolniacha ten Twoj Kuba ze taki wynik uzyskal :) dobrze ze Ola juz ma sie lepiej. paola - a czemu mialaby sie nie dostac do panstwowego ? w tym roku latwiej i wiecej miejsc nawet w w-wie gdzie zawsze byl problem, mowia ze bedzie latwo. selly - o i ole dopadlo jakies bigunkowe paskudztwo....dobrze ze juz lepiej i humorek wrocil a pochwalisz sie swoim brzuszkiem ? dawno nie widzialam a pewnie juz calkiem spory jest, Adus - jak egzaminy ?