Mikołąjki, Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko...

20/03/09 08:17:35

troszke Olenki :) [url=http://www.fotosik.pl:10ocp75w] [/url:10ocp75w] [url=http://www.fotosik.pl:10ocp75w] [/url:10ocp75w]

Mikołąjki, Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko...

16/03/09 09:28:06

czesc sorki ze tak dlugo milczalam ale nie mam ostatnio wogole czasu na necik. Nie pisalam wam o tym wczesniej bo sama od siebie oddalalam ta mysl niecierpliwie czekajac na 10 marca a chodzi o to ze wlasnie 10 olunia miala operacje w olsztynskim szpitalu. Urodzila sie z malą szparka na usteczkach,miala tak nie do konca je zrosniete to jakas odmniana rozszczepu no ale juz jestesmy po :D operacja sie udala mala szybko doszla do siebie ,jest teraz karmiona lyzeczka stad moj brak czasu w sumie na cokolwiek. Olunia nawet smoczka nie moze ssac i uspia teraz tylko na rekach tak ze rozumiecie,ale juz w srode bedzie miala zdjete szewki i mam nadzieje ze wtedy wszystko wroci do normy. Co nerwow i lez nas to wszystko kosztowalo boze dziewczyny cos strasznego jak mala zabrali na sale operacyjna to myslalam ze serce mi peknie a jak juz mialam ja przy sobie to ryczalam jak bobr puscily wszystkie nerwy z calych 2 mc Agnes trzymam kciuki oby to bylo juz ostatni raz. Trzymajcie sie dzielnie!! Mariszka jak sie czujesz?? moze jakies fotki brzusia ?? :D Sylwura gratulacje dla siostry :D a jak synos ten najmolodszy sie chowa?? moja to juz gaworzy ze hej :D Aneczka a czemu niby nie mozna pic tej herbaty??? ja ją pilam i nawet nie przyszlo mi do glowy by mogla szkodzic,hmmm??? i lez prosze i sie nie martw dzidzia zdrowo rosnie. Super imie wybraliscie :) nie wiem kiedy znowu znajde chwile by cos napisac ale pamietajcie ze jestem i napewno w wolnej chwili sie odezwe. Pozdrawiam!!!

Mikołąjki, Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko...

03/03/09 20:09:44

troche mnie nie bylo o tu takie wiesci :(:( Basiu szczerze wspolczuje :* u mnie weekend minąl rodzinnie od piatku do niedzieli goscie :D bylo super tym bardziej ze to moja rodzinka i strasznie sie za nimi stesknilam. Oczywiscie gwozdz programu to olcia :D wczoraj dzionek szybko przelecial wieczorem bylismy na usg bioderek nie dosc ze prywatnie to jeszcze 2 h tam sterczelismy dobrze ze mala usnela w wozku. Wynik badania taki sobie tzn nie jest zle lek.stwierdzil ze lewa nozke ola slabiej odwodzi i zalecil pieluchowanie. Dzis znowu bylo szczepinie i mimo ze bylismy pierwsi to tez 2 h bo przeciez pani doktor sie nie spieszy,nie mam pojecia co robila ale tyle wlasnie czekalismy na nia potem badanie szczepienie i dwie godzinki minęly. kochana sluzba zdrowia <szok> Naszczescie mala byla dzielna przy pierwszym zastrzyku tylko miauknela na ale przy drugim juz byl placz ale szybko sie uspokoila, jak narazie nic sie niedzieje :) lece kolacje robic bo maz na noc do pracy idzie ,milej nocki dziewczyny!!

Mikołąjki, Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko...

27/02/09 22:12:42

oczywiscie DAWIDKU!!! przepraszam tak to jest jak sie szybko chce wszystko nadrobic. U mnie weekend pod haslem gosci,dzis znajomi byli jutro moja mama przyjezdza i chrzesna olenki a w niedziele siostra z rodzinka tak ze pewnie w poniedzialek dopiero zajrze. zycze wiec wam udanego weekendu !!!

Mikołąjki, Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko...

27/02/09 09:19:26

czesc :D i znowu mnie nie bylo jakis czas ,to z braku czasu male dziecie mowia ze spi duzo kto je mial to wie ze to nieprawda. Olcia jest coraz ciekawska juz malo spi w dzien i domaga sie uwagi jak nie zabawa to noszenie,no coz uroki macierzynstwa. Nie zamienila bym tych chwil na zadne inne :D Wiec nadrabiam: Dominiczku wszystkiego naj naj Roczniaczku,zdrowka,zdrowka i jeszcze raz zdrowka! !! Basiu ogromne gratulacje!!! Elam super ze tak sprawnie ida przygotowania. My teraz planujemy chrzciny i kto wie moze ze slubem :D no ale jeszcze z ksiedzem o tym dokladniej nie rozmawialismy,w niedziele planujemy isc do proboszcza. Wczoraj bylam na kontroli u gina no i maz nadal posci bo nie do konca sie wszystko wyczyscilo i musze brac jakies pigulki no i od razu zaopatrzylam sie w pigulki antykoncepcyjne. A poza tym to tesknie za wiosną!!!!!!!!