Oswiecim

03/01/10 10:02:48

mysiaa ja na wiosne bede miala wozek do sprzedania,TAKO,nie chce za niego duzo,100 -150 do negocjacji,jest w dobrym stanie,ma pompowane kola.

Oswiecim

23/12/09 11:07:26

Z OKAZJI SWIAT WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DUZO ZDROWIA I MILOSCI.

Oswiecim

09/12/09 17:42:48

Dziewczyny,przepraszam ze sie nie dolaczam do Waszej akcji,ale nasze przedszkole tez znalazlo potrzebujaca rodzine wiec postnowilam tamta wspomoc A wszystkim nie jestem w stanie pomoc bo samej mi sie nie przelewa. serdzeczne zyczenia dlaBASI I AGI.

Oswiecim

28/11/09 23:20:10

ka-Milla tak,ta owsianka jest z bobowity innych kaszek nie tknie a to wcina az mu sie uszy trrzesa tylko nie robie jej bardzo gestej bo nie zje,na 130 ml wody 4 plaskie lyzki i jabluszko lobo wcieram.

Oswiecim

26/11/09 17:33:13

A my dzisiaj po szczepieniu zaleglym na WZW.Nasza kruszynka wazy cale 10 kg.Pediatra stwierdzila ze jest duzy,wyglada na roczniaka.Nie wiem czy juz sie bac czy cieszyc ze tak fajnie rosnie bo je wg.mnie normalnie. miedzy5,30 a 6,30 180-210 ml mleka 9-10 owsianka ze startym jablkiem ok. 180 ml 12-12,30 zupa ok.150 ml 15-16 mleko ok.180 ml 17-18 deserek 19,30 mleko z kaszka 210 ml miedzy posilkami soczek lub herbatka w nocy woda. ZALEGLE ZYCZENIA ZDOWKA DLA SOLENIZANTOW