Jak szybko schudlyscie po porodzie??

06/01/09 18:35:12

Hmm,to bardzo optymistyczne :lol: Fajnie,ze wiekszosc z Nas wbrew opiniom nie ma problemu z waga po ciazy:) Mam nadzieje,ze tez mi sie uda...

ILE WAŻĄ WASZE FASOLECZKI ... ?

05/01/09 22:39:40

Dzis sie dowiedzialam:)-dziewczynka!!! 21tydzien-500gram...podobno duza:D

Jak szybko schudlyscie po porodzie??

05/01/09 14:00:53

Jestem ciekawa jak rozkladaja sie kg u Was? *Piszcie ile wazylyscie przed ciaza, czy bylyscie drobne czy raczej duze :lol: *Jak tylyscie w czasie ciazy??Ile kg w ktorym miesiacu? *Jak wygladacie po ciazy i ile schudlyscie w jakim czasie? W tej chwili sama jestem w 21tyg. przytylam w I trymestrze 2kg,i teraz w II narazie 3kg.Chyba nie tak zle :wink: Przed ciaza wazylam 58kg(166cm wzrostu). W sumie widac najbardziej tylko ten brzuszek :D

Tydzien 12,za mały płód??

12/11/08 19:55:30

Dzieki:) Mam nadzieje,ze masz racje! Zmienie lekarke napewno,bo nawet jesli ona jest ok to juz same watpliwosc beda mnie meczyc...

Tydzien 12,za mały płód??

12/11/08 18:29:07

Witam! Jestem zaniepokojona,poniewaz na ostatniej wizycie(wedlug lekarki w niecalym 12tyg.)dziecko mialo tylko 3,5cm! Czy to normalne?Dodam,ze prawie miesiac wczesniej u innej lekarki(w 8tyg6d)mial 2,2cm. Czy to mozliwe zeby tak malo urusl? Do pierwszej chodzilam w innym miescie(2razy) i za kazdym razem dala mi zdjecie z usg i zmierzyla go dokladnie co mialam napisane. Z koleji ta(bylam pierwszy raz)nie dala zdjecia,nawet mi nie pokazala go na ekranie,dopiero jak poprosilam to na moment przekrecila monitor i i tak nic nie zdazylam zobaczyc.... Jak zapytalam ile on teraz ma?Njapierw powiediala ze ponad 10cm-zdziwilam sie i przy koncun wizyty zapytalam jeszcze raz-wtedy powiedziala,ze musi policzyc i wyszlo jej,ze jakies 3,5cm... To ja juz nic nie rozumiem :? Czy to normalne zeby lekarz tak sie zachowywal?I czy mozliwe sa takie wymiary? Prosze o rade,bo nie wiem czy isc do niej znowu,czy lepiej zmienic...