Toruńskie maleństwa

08/08/09 08:09:07

Cześć Wam dziewczyny z samego słonecznego poranka :D Słuchajcie mam takie pytanko gdzie kierować się na tę Barbarkę, na ten plac zabaw z króliczkami? Nigdy tam nie byliśmy, chcieliśmy się dziś tam do południa wybrać, ale nie bardzo wiem gdzie to jest dokładnie zrobione :? Widziałam na zdjęciach tu w wątku, że jest tam bardzo fajnie. Jeszcze powiedzcie jak któraś była z Was tam ostatnio czy dużo komarów jest?

Toruńskie maleństwa

01/03/09 17:13:00

Cześć dziewczyny!Nie mam czasu za bardzo na pisanie, ale wykorzystam moment kiedy mały śpi. :D Widzę agnese, ze miałyśmy spacer w podobny rejon - my na lodowisko na Nowym Rynku z Natalią, szkoda, że lodowisko już ostatni dzień tam jest. Seditka czytam o twoich problemach z dzieckiem na tle alergii, bo może też się kiedyś wybiorę do tej dr Nowak. Zawołałam położną w czwartek, bo ten pępek jeszcze nie odpadł, a poza tym całego Piotrusia na tej główce i szyi wysypało jak już pisałam Wam. No i ona na to, że się pewnie sera najadłam i nabiału, ja na to, że to podstawa mojej diety, więc mówi, że mam odstawić taką dietę, bo szybko to wyszło, ale długo będzie schodzić.To teraz już nie jem nabiału od czwartku popołudnia i czasem coś wyskoczy, ale mniej.Jednak jak patrzę na niego to płakać mi się chce, bo cała główka i pod włoskami też jest czerwona po tych zaschniętych krostkach i potwornie wysuszona, marszczy się i łuszczy - tragicznie to wygląda.Szczególnie źle wyglądają uszy , policzki i ta owłosiona główka.Już trochę lepiej czoło. Pytałam położnej czy smarować czymś to powiedziała, że na razie nie , bo do poniedziałku - do wizyty patronażowej u lekarki niech to tak wygląda jak wygląda, a ona pewnie mi zapisze jak pójdziemy jakąś maść robioną w aptece. Powiem wam, że nie mogę się doczekać, żeby go czymś wysmarować, żeby to inaczej już zaczęło wyglądać i ta skórka nie była taka sucha. Odnośnie pępka to stwierdziła, że jest wszystko Ok, dalej spirytusem walczyć, to może potrwać nawet 2 miesiące. :( Muszę kończyć, bo Piotruś się zaczyna kręcić, taka ładna pogoda, ze po południu zrobiliśmy jeszcze drugi wypad na działkę na Rudak. Widać już chyba trochę wiosnę, co nie? :D

Toruńskie maleństwa

23/02/09 13:19:06

Agoosiaano to całe szczęście, że nie Wilkans, bo już się przestraszyłam, a nie chcę do jakiegoś konowała chodzić. Dr.Wilkans podobno jest dobra takie słyszałam opinie, więc się trochę zdziwiłam, że to może być ona, ale jeszcze u niej nie byłam, więc sama nie mogę nic powiedzieć o niej.Zawsze miałam te lekarki z noworodków i na fachowość nie mogłam narzekać, ale teraz po likwidacji tego POZ-tu to całkiem zdezorientowana jestem. Do córki czasem wołałam dr.Piaseckiego, ale na częste wizyty domowe za kasę to mnie nie stać, więc szukałam przychodni z dobrymi pediatrami i mam nadzieję, że nie pożałuję :) Katrinsja a dr.Nowak gdzie przyjmuje?

Toruńskie maleństwa

23/02/09 12:13:12

[quote="agoosiaa":3byta64i] seditka no będę faktycznie myślała o zmianie chyba.. Natii jakaś Wilkas czy coś..juz drugi raz mi taki numer robi :evil: :evil:
agoosiaa, a może ta lekarka nazywa się Wilkans, co:?: Nie przyjmuje przypadkiem w Citomedzie, bo zapisałam do takiej dzieci :?

Toruńskie maleństwa

23/02/09 11:09:45

agoosia no nie zazdroszczę :? takiej lekarki i jej porady.Człowiek idzie po pomoc, a tylko nerwy straci :evil: Też kiedyś trafiłam na lekarkę, która stwierdziła, że dziecko temp. nie ma, chociaż wcześniej powiedziałam jej, że dałam paracetamol, ale co głąb to głąb.Bolało ucho córkę i pojechałam na pogotowie, bo chciałam szybkiej pomocy, tak wyła, ale jak nie ma temp. to nie potrzeba nagłej pomocy tylko do rana trzeba czekać, a nie po nocy dziecko budzić- tak mi na pogotowiu powiedziała.