***Czerwcóweczki 2012***

19/10/11 14:45:19

Czesc dziewczyny. Wrocilismy z wakacji, niestety o jedna osobe mniej... Gdy bylismy w Niemczech zaczelam krwawic. Pojechalismy do szpitala, zrobili usg, serce jeszcze bilo. Polozyli mnie do lozka, podawali magnez, nastepnego dnia zrobili usg i serduszko juz nie bilo, poza tym ciaza byla zbyt mala jak na szosty tydzien. Mam nadzieje, ze zadna z Was do mnie nie dolaczy. Czasem Was odwiedze, zobaczyc jak rosna brzuszki. Trzymajcie sie cieplutko i nie przemeczajcie.

***Czerwcóweczki 2012***

08/10/11 15:39:09

Ja nie pracuje, bo mi sie nie oplaca z takimi cenami za przedszkole :? Czasem robie wolontariat w firmie mojego meza. Mialam plan pojsc na pol etatu do pracy od listopada, wtedy maz moglby sie zajmowac Sara, ale okazalo sie, ze jestem w ciazy :) A majac dwojke malych dzieci, raczej o pracy myslec nie bede na razie 8)

***Czerwcóweczki 2012***

08/10/11 12:59:07

Oczywiscie nie zycze przenoszenia. A jesli chodzi o globulki to nie mam pojecia, sorry.

***Czerwcóweczki 2012***

07/10/11 19:00:36

black_cherry Gratulacje! Zostan z nami. To pierwsza ciaza? Pierwsze ciaze czesto sa przenoszone. jagnaj Rzeczywiscie, to zalezy od doswiadczen, ja mam straszne doswiadczenia jesli chodzi o polska sluzbe zdrowia i prywatna i publiczna. Ale o co mi chodzilo to, ze wiekszosc Polek prowadzilo w Polsce ciaze prywatnie, a potem przyjezdzaja tutaj, lecza sie publicznie i wymagaja nie wiadomo czego. Tak to niestety nie dziala. Ja mieszkam pomiedzy Wimbledon, a Southfields, wiec w sumie daleko i niedaleko :) W ktorym szpitalu rodzilas Elize? Po porodzie wracacie do Londynu, czy juz zamierzacie zostac w Polsce? I jeszcze jedno pytanie co do imienia, jak Anglicy czytaja Eliza? Nigdy sie nie spotkalam z tym.

***Czerwcóweczki 2012***

07/10/11 11:59:59

Pogoda sie strasznie zmienila, tutaj tez. W poniedzialek biegalam w letniej sukience i klapkach, a wczoraj w swetrze i plaszczu. W przyszlym tygodniu jade do Polski, mama mi pisala, zebym wziela czapki i rekawiczki. Musze dzis pojechac po jakies dla Sary. Na prawde jest tak zimno, czy moja mama jako straszny zmarzlak i troskliwa babcia troche koloryzuje? Ag@ Ja Cie gonie, jesli chodzi o "starosc" ciazy. Moze jeszcze zostaniemy majowkami?