Gdzie rodzić?

26/09/08 11:31:26

florcza, to ja pewnie bede miec podobnie cala ciaze chodzilam do innego lekarza ale w zupelnie innym miescie, teraz plany sie zmienily, rodzimy w krk wiec musze zaczac chodzic do kogos tutaj wybieram sie do dr. Juszczyka prywatnie, zobaczymy czy mi da zwolnienie...

Gdzie rodzić?

25/09/08 18:20:32

[quote="florcza":2zmp4emf][quote="gioseppe":2zmp4emf]czesc dziewczyny :) Mimo wszystko musiałam chodzić do moego lekarza , chociażby po zwolnienie.

a co, nie dają tam zwolnien?:)

Gdzie rodzić?

25/09/08 11:42:43

czesc dziewczyny :) a czy mozecie zdradzic do ktorego lekarza chodzicie w ujastku? my dopiero teraz sie zdecydowalismy na porod w tym szpitalu bo wczesniej byl inny na tapecie. Od przyszlego tyg. zaczynamy szkole rodzenia planujemy zmienic lekarza prowadzacego na jakiegos z ujastka tylko ciezko zdecydowac ktorego wybrac :) bede wdzieczna za odp. :)

ubranka dla dzieci primark, next, mothercare- pomozecie?

16/09/08 21:19:36

dzieki :) takie bombastne ciuszki to bede zamawiac dopiero jak synek troche urosnie ;) takiego w wozku jeszcze nie ;)

ubranka dla dzieci primark, next, mothercare- pomozecie?

15/09/08 15:51:57

przepraszam :) nie moglam zmodyfikowac juz mojej wypowiedzi wiec myslalam ze tak ma byc :) poprawie sie ;)