Cieszyn i okolice! Są tu jakieś przyszłe Mamusie???

18/09/08 19:51:26

Cześć dziewczyny. Dawno mnie nie było, ale miałam bardzo podobną sytuację jak Ty Monika0000 wieczorem w niedzielę jeszcze z Wami pisałam a w nocy dostałam bóli (miesiąc przed terminem) jak przyjechaliśmy do szpitala to rozwarcie było już na 9cm a maluszek wystawał stópkami to była szybka cesarka i problem z wyjęciem Pawełka. To było straszne ale na szczęście już prawie miesiąc jesteśmy w domu i wszystko wraca do normy. Na razie nie miałam czasu czytać wszystkich waszych postów duuużo tego ale myślę, że to powoli nadrobię. Pozdrawiam Pa

Cieszyn i okolice! Są tu jakieś przyszłe Mamusie???

10/08/08 19:35:08

Monika0000 dzięki za radę musimy sobie je jeszcze zobaczyć bo te z Tako mamy już załatwione w tańszej cenie za 600 zł bo szwagierka też je bierze no ale musimy się jeszcze zastanowić. Mama Bartka fajnie że mąż mógł być przy Tobie też by mi na tym zależało ale słyszałam, że w Cieszynie nie można ale myślę, że może udałoby mi się jakoś namówić mojego gin. Dzięki dziewczyny. Lece robić kolację. hmm pomidorki w śmietanie. Pozdrawiam

Cieszyn i okolice! Są tu jakieś przyszłe Mamusie???

10/08/08 19:18:59

Ok może być i po 24 godzinach najważniejsze abym mogła normalnie karmić dzidziusia. A nie wiecie czy raczej usypiają całkowicie czy dają znieczulenie miejscowe? Chodzi mi o to czy dostanę bobaska na piersi zaraz po wyjęciu czy będę go mogła zobaczyć dopiero za kilka godzin?

Cieszyn i okolice! Są tu jakieś przyszłe Mamusie???

10/08/08 19:07:45

Monika0000 dzięki za odpowiedź bo bardzo bym chciała karmić a wiadomo jak dziecko się nauczy z butelki to nie zawsze chce pić z piersi. Nam się spodobał wózek z "tako" z możliwością bujania bo na sprężynach wydawał mi się zbyt sztywny. A jaki możesz polecić bo już używasz to możesz powiedzieć jak w praktyce się sprawdza.

Cieszyn i okolice! Są tu jakieś przyszłe Mamusie???

10/08/08 17:28:59

Hej dziewczyny. Dasieczek dokładnie tak jak napisała Monika P. Kubok bierze 100 zł i zajęcia są raz w tygodniu we wtorki. Teraz jesteśmy na etapie połogu więc bedziesz się musiała dogadać od kiedy się zaczynają nowe zajęcia. Kala145 Twoje maleństwo ma jeszcze czas na odwrócenie więc trzymam kciuki. Podobno bardzo pomaga leżenie na podłodze na rękach z uniesionymi pośladkami jak próbowałam ale mój maluszek już był duży więc ciężko mu było się odwrócić. U mnie ma być chłopczyk. Widzę że jesteście na etapie kupowania wózka ja też mam w poniedziałek dzwonić do sklepu aby zamówić. Bo mam już wybrany ale muszą go sprowadzić bo nie ma na stanie. Aprilia Ty będziesz rodzić w Cieszynie? bo widzę, że mamy podobny termin jeśli tak to może się spotkamy. Monika0000 mam pytanko jak to wygląda przy cesarce w Cieszynie czy można wstawać normalnie? a co z karmieniem można normalnie karmić? Pozdrawiam