(?`?.¸??¸.?´?)WRZEŚNIÓWECZKI 2014(?`?.¸??¸.?´?)

14/10/14 22:48:28

hej skorupeczka pytałaś o mm. Robie w domu zamykam butelkę i wkładam do "termosu" oddzielnie mam smoczek. W sumie to tylko raz zdarzyło mi się podać mm ma spacerku, bo Adas ładnie przesypia a przed wyjsciem zawsze dostaje cyca :wink: sylwiob witaj :) Łobuz dobrze, ze z Jasiem ok :) płomyczek nareszcie :D Mi po cc rana tak jak łobuz pisze zagoiła się po tygodniu!!! Byłas u lekarza? Masz jakies maści na to??? u nas troche lepiej Jula juz bez goraczki. Młody troche noskiem pociąga, ale na razie tragedii nie ma.... Myślałam, ze sobie radze, ale jak patrzę na swoje czarne wory pod oczami to jednak BRAKUJE MI SNU :? Adas usnął przy cycu, więc i ja się kładę. Dobranoc :papa:

(?`?.¸??¸.?´?)WRZEŚNIÓWECZKI 2014(?`?.¸??¸.?´?)

10/10/14 12:18:16

hej :) u nas 20st. a my się kisimy w domu, bo Jula jeszcze goraczkuje :( Młody zażywa świeżego powietrza na balkonie... Łobuz jak tam Jaś??? kalinqa ja na spacery zabieram ze sobą mleko (wcześniej odciągam albo robie mm jak się odciągnąć nie da) Jakoś karmienie w miejscu publicznym mnie odstrasza :roll: Denerwuje mnie jak np. karmie małego i babcia mi do pokoju zaglada,a co dopiero obce osoby gapiące się :? Skorupeczka trzymam kciuki aby udało Ci się karmić piersią bez problemów :) [quote="kfiatusek0304":1fxycoy4]nike ja też wcale taka ogarnięta nie jestem ;) zresztą mam jeszcze męża w domu i to on większość rzeczy robi- gotuje, sprząta, a dziś nawet poprasował ciuszki małego i zmniejszył tą górę co się piętrzyła :D a ja większość czasu siedzę i karmię małego ;)
zazdroszczę 8) ewcia bardzo szybko Ci przeszło planienie!!! Ja od jakiegos tyg. zaczęłam znowu krwawić i to zywa krwią i się zastanawiam czy to okres czy jakis stan zapalny?! Trzeba sie na wizyte kontrolna umówić :roll: widzę temat smoka na tapecie. Ja tez daję bez oporów- ba nawet sama uczyłam Młodego, żeby ssał juz w szpitalu bo wisiał na cycku przez całą noc i położne same mówiły, żeby dać smoka.

(?`?.¸??¸.?´?)WRZEŚNIÓWECZKI 2014(?`?.¸??¸.?´?)

07/10/14 14:23:10

dzien dobry znowu miałam troche do poczytania.....moje szkraby są bardzo absorbujące i coraz mniej czasu mam na doczytanie forum :| Julka ma znowu zapalenie ucha. Podejrzewam, ze nie wyleczyła się do konca bo niecałe dwa tyg. temu miała to samo, więc znowu jesteśmy w domu. Moje dziewczyny też zazdrości nie pokazują, ale Jula np. rozwala zabawki i uparcie nie chce ich sprzatać (zawsze był z tym problem, ale teraz normalnie wymiękam czasami i aż mam ochotę wlać jej w tyłek). I mam wrażenie, ze dziewczyny częściej się kłócą :? Młody dostał wysypki i tez przez dwa dni dawał czadu.... Adam też charczy i ciężko oddycha, mam nadzieję, że nic poważnego się nie wyłoni z tego:!: Ja mam zawalone gardło, więc sezon chorobowy u nas kwitnie :? no i syrena się włączyła....moze później uda mi się dopisać posta :( Dziewczyny która chętna i odważna do założenia prywatnego wątku???...bo już chyba możemy? :lol:

(?`?.¸??¸.?´?)WRZEŚNIÓWECZKI 2014(?`?.¸??¸.?´?)

02/10/14 14:06:20

hej hej :) my zaliczylismy dzisiaj pediatre i długi spacerek. Młody zjadł i dalej wietrzy się na balkonie, a ja mam chwilę dla siebie :lol: Wasze połozne ważą Wam dzieci na wizytach? Moja nie ważyła. Wagę dopiero dzis u pediatry widziałam - Adaś ma juz 4230g. :) Skorupeczka co do wizyty u pediaty to powinnaś dostać w zaleceniach (np. na wypisie ze szpitala, albo mi położna przyniosła takie informacje) mam zapisane że wizyta kontrolna u pediatry w 2-3tyg życia dziecka. Pediatra musi Ci wystawić skierowanie na bioderka i obejrzeć dziecko czy wszystko ok z maluszkiem :) madzik współczuję....nam Adaś tez od trzech dni strasznie płakał, ale to pewnie przeze mnie bo najadłam się leczo i widać mu zaszkodziło :| Co do szczepienia ja nie szczepie. Nie bardzo ufam tym szczepionkom :roll: łobuz karmi i ogólnie wszystkie piwa bezalkoholowe sa dobre na laktacje. Mi położna polecała :P: tez muszę wybrać się po becikowe, ale mi sie nie chce jak pomyślę o tych kolejkach :? I jeszcze do PZU trzeba się zgłosić.... Kalinqa pytałas o wagę po porodzie. Ja teraz ważę 62 czyli 2kg więcej niż przed ciążą, ale do mojej wymarzonej wagi musze jeszcze 8-10kg zrzucić :? Jakoś słabo to widzę, tym bardziej, że ciągle jestem głodna i coś podjadam :oops: lece rozwiesić pranie, bo zaraz po dziewczyny trzeba się zbierać. Miłego dnia :)

(?`?.¸??¸.?´?)WRZEŚNIÓWECZKI 2014(?`?.¸??¸.?´?)

26/09/14 12:06:43

kfiatusek u nas nocki sa rózne. Zdarza się, że karmię co 3 lub 3,5 h ale czasem Młody potrafi od 1-szej do 3-ciej wisieć na cycu i ok5 znowu wołać :roll: Nie jest rewelacyjnie, ale źle też nie :wink: