Chorzów

09/12/08 15:10:30

czesc dziewczyny i jak tam psotkanie?? mam nadzieje ze sie wam udało!! u mnie dzis wreszcie spokoj.....mogłam sobie poszykowac sterte rachunków i zrobic liste swiatecznych prezento zaklupów :D i czas mi tak zleciał ze szkoda gadac zarzaz zas sie ciemno zrobi i bedzie smutno..... Agula matko kochana dlaczego Bartus ma azs ???? czy aby napewno kurcze zeby to sie nie potwierdziło !! trzymam kciuki...... powiem ci szczerze ze ja czytalam duzo na temat tej choroby u dorosłych i stwierdziłam sama sobie ze chyba tez na takie cos cierpie ze wzgledu na fakt ciagle nawracajacych mi jakichs wysypek i plam....tak jak w ciazy byłam pamietacie?? tez mi na całej szyji wyskoczyła jakas plama....szkoda tylko ze zaden dermatolog mi tego nie stwierdził....

Chorzów

08/12/08 10:37:20

hej dziewczyny ałasnie oba moje szkraby spia wiec moge wam tu po cichu cos napisac:) miedziana wiesz moze nie jest to godne podziwu ale nie lada wyczyn to to jest:) szczerze wam powiem ze ja jak wieidzialam ze zaszlam w ciaze i jak czekalam na wizyte to modliłam sie tylko zeby to nie byly blizniaki:) serio choc w mojej rodzinie nie bylo takiego przypadku to jednak ja sie leczylan na ta tarczyce hormonami wiec zawsze bylo jakies "zagrozenie" ale jak sie dowiedzialam ze jest tylko marysia to bylam w niebo wzieta:) własnie obie spia to jest cisza.....Marysia sie tak rozgadała i rozwrzeszczala ostatnio ze oprocz tego jak spi to nie ma chwili zeby bylo cicho a siostra ma etap piszczenia wiec jest jeden wielki cyrk heheh ale i tak jest fajnie:) wczoraj maz mi powiedzial ze ma plan zeby gdzies za 5 lat miec jeszcze jedno dziecko na co ja szok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!totalny szok mowie wam:) zdziwiłam sie ze wzgledu na to ze teraz cały czas mi powtarza ze "ale nie jestes w ciazy?" na co heh ze nie no bo jak??? mam wkladke ktora jak narazie dziala....ale po tych jego słowach stwierdzilam ze na jednym dzieciaczku koniec a tu taka niespodzianka:D ale mniejsza o to............. nie pisałam tak długo znow bo forum nie wysyłało mi zawiadomien ze cos piszecie.......jakis problemy widocznie........ale dzis wkoncu mogłam wejsc normalnie na strone i wybrac forum no i jestesm:) Agula i miedziana ja mam pytanko!! a mianowicie powiedzcie mi czy waszym chłopaczkom jak zaczeły wychodzic pierwsze zabki to jak to wygladało oprocz slinienia?????????? bo ja zauwazyłam ze Marysia ma jakby na milimetr dosłownie wywiniete dziasełko dolne przy pierwszych zabkach i nie wiem czemu??? ale dosłownie trzeba sie temu przyjrzec zeby zobaczyc.....i sie zastanawiam czy to moze byc jakis objaw??? kurcze moja siostra ma prawie 8mc a zebow jak nie ma tak nie ma :)a podaje jej mam jakis sanosvit na niby przyspieszenie wyjscia tych zabkow inic:) zjarze jeszcze pozniej bo maz ma na popołudnie wiec jak juz bedemy tylko we 2 to dam znac:) ps a my mamy juz choinke:) naszym dodowym zwyczajem ubieramy ja w mikołaja:)

Chorzów

04/12/08 21:57:51

hej Agula a jaka kawe pijesz?? chyba nie kofeinowa??!! czyli napewno jakas zbozowa a po niej niesadze zeby mały miał jakies uczulenie to całkiem naturalne jest przeciez ???!! dziewczynyy ja niestety odpadam z kawki bo mam w przyszłym tygodniu dyzur przy dzieciaczkach bo mama zaczyna remontowac nowy sklep... Justa Patrycja zaczyna juz zabkowac?? a po czym to mniej wiecej poznajesz oprocz slinienia zapewno?? salamandra wiesz co moj m tez ma do konca 2009* ale ze wczorajszego spotkania i omawiania kryzysu ktory teraz panuje w dyrekcjii huty wiem od meza ze nikogo nie maja zwalniac i ze huta stoi stabilnie na rynku i kase ma :D takze sie załapiesz na bank :) nie martw sie na zapas!!! a co do umow to mogliby naszym chłopakom dac juz na stałe i po klopocie by było dla nas nie??!! pozdrawiam dziewczyny!!

Chorzów

04/12/08 14:59:55

Agula Bartus jest duzym, dzieciakiem wiec nieprzejmuj sie ze nie przybrał zbyt wiele .....moze teraz bedziei przybierał na wadze wolniej poprostu bo minał mu juz ten okres najszybszego nabierania masy....nie przejmuj sie kochana nic mu nie bedzie:D a co do wysypki to ja stawiam na jonsona bo jest to najbardziej uczulajaca firma jaka znam...kazda połozna i lekarz ci to powie!! nie wierze ze bedzie to to co jadłas nowego czy z oliwki. moja mala tez jest na awiele rzeczy "uczulona" jak narazie ale nie na bambino..... co do maki ziemniaczanej to wspołczuje bo sypanie dziecka jest okropne ta maka a moim zdaniem nic to nie daje i tak bo przez to przeszlismy........ a czcy probowałas ten płynny puderek?? moze to małemu pomorze a napewno mu nie zaszodzi bo to nie ma takiego szkodliwego skladu....zreszta poszukaj sobie moze na necie w jakiejs eaptece napewno bedzie opis!! zycze wytrwałosci w walce z uczuleniami ja juz przerz to przeszłam :D zaraz poporodzie :) takze wiem co i jak :) zreszta sama jestem na byle co uczulona :D ps-ja bym nie myła małego teraz mydełkiem bo mysło tylko wysusza!!!!!! salamandra!!!!!!! w przyszłym roku załapiesz sie na paczke dla dziecka na swieta!!! dzis moj m odebrał i fajne słodycze sa w takiej paczce:)

Chorzów

04/12/08 13:24:47

agula dzieki za informacje :D tak przypuszczałam ale nie byłam pewna :D a to krzesełko ktore marysia dostała :D [url=http://www.fotosik.pl:2b10orwo] [/url:2b10orwo]