czy zabezpieczenie nadal jest?

27/03/08 08:19:29

jestem juz po 3 opakowaniu tabletek Yasminelle. i pierwszy raz zdarzyla mi sie taka sytuacja... zadnej tabletki nie pominelam, i po 21 dniach brania tablatek robie 7 dniowa przerwe. We wtorek wzielam ostatnia tabletke z opakowania, czyli wczoraj mialam pierwszy dzien przerwy... w ktorym nietstey ale zle sie czulam i rano wzielam 3 gripexy, popoludniu dwa ibupromy i na noc dwa gripexy, czy zabezpieczenie zostalo w jakims stopniu zachwiane?? dzisiaj juz odstawiam tabletki na przeziebienie bo juz lepiej sie czuje, a boje sie ich dalej stosowac.

niepokoje sie ...

28/02/08 22:40:19

[quote="Maranellka":3jp5y03v] olenka899 .... spokojnie.... w czasie 7 dniowej przerwy jestes nadal zabezpieczona :wink: Wbrew pozorom zajscie w ciaze wcale nie jest takie proste :lol:
tak masz racje, naczytalam sie tych wszystkich ,,pierdol,, za duzo tego i teraz mam obawy.... czekam na okres... w sumie to jest 2 dzien jak go nie mam w czasie 7 dniowej przerwy... a jesli sie nie zjawi ,moge miec obawy? jeszcze raz dziekuje za odpowiedz Maranellka;)

niepokoje sie ...

28/02/08 21:51:26

Mam do was takie pytanie wlasnie niedawno skonczylam brac drugie opakowanie Yasminelle. moj niepokoj wynika z faktu tego... ze pewnego dnia naczytalam sie roznych rzeczy w interenecie odnosnie ,zajascia w ciaze mimo regularnego brania tabletek. ze swoim partnerem kocham sie dosc regularnie ... co dwa dni... i za kazdym razem konczy we mnie .... podczas pierwszego opakowania mialam plamienia... kiedy skonczylam brac pierwesze opakowanie na nastepny dzien dostalam obfite krwawienie ktore trwalo 4 dni , byla to ,,miesiaczka,, podszas 7 dniowej przerwy kochalam sie ze swoim chlopakiem./.. 8 dnia wzielam tabletke.... i zaczelam brac na no... 3 dni temu skonczylam brac 2 opakowanie... wczoraj kochalam sie z moim partnerem... koczyl we mnie... nadal nie mam plamienia, nic poporostu suchutko... zadnego sluzu ktory wskazywalby okres... czy jest cos nie tak? jeju boje sie najgorszego. tabletki biore regularnie, zadnej nie pominelam. obawiam sie tych stosunkow w czasie przerwy.... :(

powiedzcie mi czy to normalne!!!

01/02/08 23:24:45

ja rowniez mam z tym problem. jestem po 1 opakowaniu i wystepuja niestety takie plamienia... sa dosc uciazliwe... ale to podobno normalne na poczatku ;)

Grupa Wsparcia ;)

01/02/08 13:10:24

kiedys tutaj do Waz zwracalam sie z moim problemem.... tym razem nie dotyczy on zajscia w ciaze ale nigdzie nikt nie moze mi pomoc.... dlatego tez licze nas... jestem po pierwszym opakowaniu tabletek yasminelle... we wtorek skonczylam... w srode dostalam miesiaczke, dosc szybko... i wlasnie dzisiaj mam juz ostatki... mam wlasnie przerwe 7 dni. moja obawa jest taka ze w srode wezme opakowanie nowe... i czy one beda dzialac mimo ze jestem po okresie? tak jakby na sucho je wezme...