co u rozpakowanych LUTÓWEK 2007 -:)

09/03/09 07:59:35

hello!!! spoznione zyczenia dla wszystkich dziewczynek! u mnie nic nowego, maly jeszcze spi, ale pewnie zaraz wstanie do pracy ide kolo 11 na razie nic sie nie dzieje i chyba na szczescie choc mamy jeszcze jedna babcie po zawale w szpitalu i musimy dopatrzyc jeszcze jej leczenia rehabilitacji i moze jakies sanatorium...pewnie zanim sie obejrzymy beda swieta :D jakos sie tu cicho zrobilo.....

co u rozpakowanych LUTÓWEK 2007 -:)

07/03/09 12:20:16

ola wszystkiego naj naj naj!!!!!!!!! sto lat

co u rozpakowanych LUTÓWEK 2007 -:)

07/03/09 10:34:18

dzien dobry i ja melduje sie z rana u mnnie juz po pogrzebie nasza 100 letnia babula odeszla we wtorek ja od poniedzialku wrocilam do pracy, na razie bede pracowac do konca miesiaca potem przerwa ale czeka mnie troche roznych formalnosci zwiazanych z zalatweniem prawa wykonywania zawodu oraz rozpoczeciem specjalizacji, potem z koncem kwietnia znowu praca- jak dam rade zobaczymy jak to bedzie no dosyc o mnie ide troszke poczytac bo nie wiem co sie u was dzieje

co u rozpakowanych LUTÓWEK 2007 -:)

03/03/09 10:35:50

oczywiscie bardzo sie ciesze ze wszystko jest w porzadku chociaz wiadomo ze na usg wszystkiego nie widac no ale to juz duzo, tak naprawde to dopiero bede spokojna jak go zobacze no ale jestem spokojna i juz staram sie o ym nie myslec, a wy jestescie jak zawsze nie zastapione !!!! a co do ptaszka to ja zawsze chcialam miec coreczke....wiec patrze z utesknieniem w strone tych malenkich sukienek....zaczynam sie bac ze zechce nam sie jeszcze raz sprobowac....oj ale moze to jednak nie byl ptaszek...chcialabym w to wierzyc :P :roll: no a w domu jak to w domu juz przywyklam ze u nas jak sie wali to na calego.... kurde zapomnialam co mialam napisac... aaa juz wiem wiem imie imie pojecia nie mam bo po pierwsze to ludzilam sie ze to jednak bedzie mala dama a po drugie to na usg bylismy wczoraj o 19 wiec nie byl kiedy sie zastanawiac zostaly imona ktore podobaly nam sie jak sie Alek urodzil ktory nie mial byc Alkiem tylko Filipem, Mikolajem, Julkiem, Grzesiem albo Wojtusiem mi sie jeszcze podoba Borys tak jak Usia nazwala, ciekawe jakie teraz imiona w modzie?????

co u rozpakowanych LUTÓWEK 2007 -:)

03/03/09 10:15:04

hej dziewczynki!!!!! to znowu ja po kolejnej przerwie kolejny Lep za mna wyniku nie poprawilam ale spodziewalam sie tego zlozylam papiery i wszystko wskazuje na to ze bede sie specjalizowac w neonatologii poza tym mialam troche goracy okres ojciec wyladowal w szpitalu ze stanem przedzawalowym, ojca matka miala zawal i jest w szpitalu do tego ta babcia co ma 100 lat umiera w domu moich rodzicow...i tak to sie dziwnie toczy..... wczoraj bylam na usg- dzidzius wyglada na zdrowego ma wszystko co trzeba a nawet wiecej bo ma siusiaka- :twisted: :(