DOBRY NEUROCHIRURG DZIECIECY LUB NEUROLOG Z LUBLINA LUB PULA

12/01/09 22:23:12

u nas po 2 m-cach kladzenia mojego malucha po przeciwnej stronie wkoncu zauwazylam nieznaczna poprawe, glowka powoli zaczyna sie ksztaltowac zobaczymy jak dalej sie bedzie sytuacja rozwijac.....

DOBRY NEUROCHIRURG DZIECIECY LUB NEUROLOG Z LUBLINA LUB PULA

10/12/08 17:32:02

dziewczyny czy ktoras z was moze mi polecic jakiegos dobrego neurochirurga dzieciecego lub neurologa? otoz mam problem z moim maluszkiem (4 m-ce),a dokladnie to nurtuje mnie wyglad jego glowki.po jednej stronie ma strasznie splaszczona,wyglada mi to na plagiocefalie ułożeniowa. 2 m-ce temu bylam u lekarza i ten mi powiedzial, ze wszystko z czasem wroci do normy.dziecko klade na przeciwnej stronie,lezy takze duzo na brzuszku ,ale jednak poprawy nie widze. moze ktoras z was tez tak miala?

WSZYTSKO O KUPKACH

14/11/08 21:30:35

karolina1 ja rowniez mieszkam w anglii,moj syncio jak tylko skonczyl 2 miesiace zaczal mi robic zielone,doslownie jak zgnita trawa kupki-tak bylo prawie przez caly pazdziernik.w tych kupkach byl sluz, krew i potem pojawilo sie cos takiego gestego biaqlego...lekarz wzial wymaz ale bylo wszystko ok....co sie okazalo malemu nie podchodzilo tutejsze pieczywo....

Dzieci ROK PO ROKU lub z mala roznica wieku :)

13/11/08 12:06:49

dzieciatko jedno po drugim to moim zdaniem dobre rozwiazanie....co prawda moj Olivierek jeszcze malutki,ale na poczatku przyszlego roku planujemy rozpoczac prace nad kolejnym dzidziusiem,wiec by bylo rok po roku....tylko zastanawiam sie jak ja dam sama rade przy dwojce babelkow!!!!

KIEDY MIESIĄCZKA PO CIĄŻY??

13/11/08 11:50:46

ja juz 14 tygodni od porodu , moj maly caly czas na cysiu i do tej pory nie dostalam @.powiem szczerze jakos mi nie teskno za miesiaczka....